رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي گفت : فردي که کارت بانکي دوستش را ربوده و طلبش را بدون اطلاع او به صورت اينترنتي برداشت غير مجاز انجام داده بود شناسايي شد.
سرهنگ " محمد قاسملو " در تشريح اين خبر اظهار داشت : چندي پيش در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينکه از حساب وي مبلغي به صورت اينترنتي و از طريق خود پرداز برداشت و اين درحالي است که کارت بانکي خود را در اختيار کسي قرار نداده است. موضوع رسيدگي در دستور کار احدي از کاراگاهان ويژه تيم اقتصادي اين پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود :بررسي هاي اوليه معمول و در نهايت مشخص گرديد که مبالغ غير مجاز برداشتي در مرحله اول از طريق فيلتر شکن به يک حساب واريز و از طريق خود پرداز برداشت شده است ، با استفاده از دوربين مداربسته ، هويت متهم شناسايي و با همکاري شاکي مشخص گرديد که دوست و هم خوابگاهي وي مي باشد.
وي در ادامه بيان داشت : متهم اصلي به اين پليس دعوت و در تحقيقات اوليه منکر هر گونه قضايا بوده که در مراحل بعدي با مشاهده مستندات لازم چاره اي جزء اعتراف نداشته و لب به سخن گشود و اعلام داشت ، شاکي که دوستم مي باشد مبالغي به من بدهکار بوده و به جهت رو در واسي از درخواست طلب خود شرم داشتم و موقعي که کيف پولش در خوابگاه مانده بود به صورت اينترنتي به يک حساب ديگر ريخته و بعد ار طريق خود پرداز اقدام به برداشت از آن کردم.طرفين به اين پليس احضار و با توجه به سابقه دوستي چندين ساله ، پرونده با مصالحه مختومه گرديد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا