کارآگاهان پليس فتاي سيستان وبلوچستان در پيگيري پرونده برداشت غير مجاز از حساب بانکي يک شاکي،باجناق او را دستگير کردند.
ئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در خصوص جزئيات اين خبر گفت: فردي به اداره مبارزه با جرائم سايبري مراجعه و اظهار داشت که متوجه کاهش غيرعادي مبلغ قابل توجهي از حساب بانکي خود شده است.
سرهنگ حسيني پور افزود:موضوع بلافاصله دردستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت و در تحقيقات ميداني، مشخص شد، شاکي گوشيش را که مشخصات بانکي خود را در آن ذخيره کرده بوده، براي مدتي در اختيار باجناقش قرار داده و اکنون باجناقش منکر هر گونه اطلاع و ارتباطي در اين زمينه است.
 وي ادامه داد:کارآگاهان پليس فتا پس از بررسي مدارک و شواهد جمع آوري شده در خصوص ارتکاب جرم توسط اين فرد مطمئن شدند که باجناق شاکي در اين ماجرا دست دارد،لذا او را با هماهنگي مقام قضايي جلب کردند.
"حسيني پور" تصريح کرد:اين فرد پس از دستگيري همچنان بر بي اطلاعي و بي گناهي خويش اصرار داشت ولي پس ازمشاهده مدارک مستدل و غير قابل انکار جمع آوري شده توسط پليس در نهايت به سوء استفاده از اطلاعات داخل گوشي و خالي کردن حساب شاکي اعتراف کرد.
رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در پايان يادآور شد:امن ترين راه براي نگهداري رمز عبور و همين طور رمز دوم و اينترنتي عابر بانک به خاطر سپردن آن است و نگهداري اين رموز به هر صورتي بغير از شيوه مذکور خطر فاش شدن و سوء استفاده را به همراه دارد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا