مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه هرگونه افزایش حقوق نیازمند تامین منابع مالی و موافققت نامه است گفت: دستگاههای اجرایی استان قبل از تامین اعتبار و مبادله موافقت نامه نسبت به افزایش حقوق کارمندان خود اقدام نکنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مراد علی میر در جلسه ذی حسابان استان یزد با اشاره به ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق کارمندان دولت در سالجاری گفت:  هرگونه افزایش حقوق توسط دستگاههای اجرایی نیازمند تخصیص و تامین منابع مالی و مبادله موافقت نامه است و خزانه و ذی حسابان در این امر باید نظارت دقیقی را اعمال کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت: ذی حسابان مسایل و مشکلات مالی فراروی دستگاههای اجرایی و همچنین نیازهای مالی آنها را رصد و در کارگروه تخصصی در استان حل و فصل نمایند و در صورتیکه  نتیجه لازم برای حل آن گرفته نشد پس از جمع بندی به مرکز ارسال شود.

وی آموزش نیروهای مرتبط با مسایل مالی به منظور آشنایی و تسلط بر قوانین مالی دستگاهها را مورد تاکید قرار داد و  از زحمات ذی حسابان در دستگاههای اجرایی قدردانی کرد.

رئیس خزانه معین استان یزد هم در این جلسه گفت: هرگونه افزایش حقوق بدون اخذ مجوز و تامین اعتبار ممنوع می باشد و درخواست وجه سایر هزینه ها نیز باید بر اساس تخصیص اعلام شده معاونت برنامه ریزی استانداری یزد صورت گیرد.

سیدحسن میرزاده با بیان اینکه علی الحساب و پیش پرداخت ها هم باید برابر مقررات و بر اساس آئین نامه مربوطه پرداخت و سپس قطعی شود گفت: صورت های مالی دستگاههای اجرایی نیز در موعد مقرر قانونی واحد تمرکز و تلفیق حساب های این اداره کل ارائه شود.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد  اضافه کرد: صورت های مالی نهایی سال 92 و کلیه صورت های مالی سال 93 اعم از هزینه ای و یا تملک دارایی های سرمایه ای از طریق سامانه سناما ( سامانه نظارت آنی خزانه داری کل کشور) اقدام شود.

در جلسه ذی حسابان استان یزد بخشنامه ها و دستور العمل های ابلاغی دولت در خصوص لغو بخشنامه ها و دستور العمل های استخدامی، ضوابط اجرای قانون بودجه 93، پرداخت 4 درصد هزینه حق بیمه شرکت های خدماتی موضوع بازنشستگی پیش از موعد کارگران در مشاغل سخت و زیان آور، آئین نامه اجرایی خرید و فروش واحدهای رفاهی، تفریحی، تامین پرداخت 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران، تغیبیر صندوق نقل و انتقال کارمندان  بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا