به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ رئیس کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق در چهارمین همایش کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال 1391 از طرف اداره کل منابع انسانی و راه آهن جمهوری اسلامی کسب رتبه برتر در بحث کمیته‌های فنی و حفاظت کار به کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان بافق داده شد، اظهار داشت: مواردی چون چشمه‌های بار، بارهای معدنی و ترانزیت و دسترسی آسان به مراکز تعمیر لوکوموتیو، کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق را در زمره چند راه آهن مواصلاتی راه آهن جنوب شرق کشور قرار داده است.

وی افزود: کارخانجات تعمیر لوکوموتیو بیش از 100 دستگاه لکوموتیو تعمیر و نگهداری می‌کند که نیروی کششی برابر 150 لکوموتیو معادل را در اختیار بهره‌بردار قرار می‌دهد و این میزان معادل 35 درصد لکوموتیو کل شبکه راه آهن کشور است.

محمد انوری بیان داشت: نیروی انسانی فعال در این کارخانجات بالغ بر 600 نفر هستند که 500 نفر در بخش پیمانکاری و 100 نفر نیز در بخش نظارت فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی باارزش‌ترین سرمایه هر سازمان و از منابع مادی آن هستند، اظهار داشت: حفظ و صیانت از این نیرو اهمیت ویژه‌ای دارد.

انوری، اهداف اصلی کمیته فنی و بهداشت کار را پایش نیروی کار، ایجاد شرایط مناسب برای نیروی کار و تطبیق شرایط، ایجاد بهداشت روانی نیروی کار در راستای ایجاد نیروی کششی در بخش باری برای حمل و نقل با کیفیت و مناسب عنوان کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا