یزدفردا :اولین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان یزد در سالجاری  با حضور معاون برنامه ریزی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد ،محمد رضابابایی دراین نشست با اشاره به اینکه  تعامل مناسبی میان بانک و بخش تولید و صنعت دراستان یزد وجود دارد،اظهارداشت:اگر صنعت و اشتغال استان یزد به جایگاه مطلوبی در سطح کشور رسیده است به واسطه تعامل نسبتا خوب بانک های استان بوده است.
وی در عین حال خواهان همکاری بیشتر بانک ها با کارآفرینان شد و گفت:باتوجه به اینکه استان یزد باراشتغال دیگر استانهای کشور را به دوش می کشد باید در راستای روند روبه جلوی استان، منابع  و تسهیلات بیشتری از سوی بانکها به بخش صنعت اختصاص یابد.
بابایی همچنین تاکید کرد:این دولت مدافع افرادی که  به هردلیل خواهان بازپرداخت تسهیلات خود نیستند نخواهد بود.
به گفته وی ،اگرچه درخصوص بازپرداخت تسهیلات باید بانک ها به تولید کنندگان مساعدت و حمایت های لازم را داشته باشند ولی باید این نکته را هم مورد توجه داشت که منابع بانکی و بازپرداخت آنها از سوی افراد نیز مهم است.
معاون برنامه ریزی استانداری یزد ادامه داد که حمایت دولت از تولیدکنندگان و رونق بخش خصوصی مورد توجه دولت تدبیر و امید است.
وی اضافه کرد: بیش از 1000واحد صنعتی استان یزد نیازمند تسهیلات تکمیلی بانک ها هستند که امیدوارم در این خصوص مورد الویت بانک های استان یزد قرارگیرد.
بابایی در ادامه به یکی از الویت های مهم استان یزد اشاره کرد و گفت:نقش گردشگری درتوسعه استان یکی از الویت های مهم  دولت تدبیر و امید در استان یزد است.
وی با اشاره به اینکه گردشگری یزد در سالجاری رونق خاصی به خود دیده است،تصریح کرد:به طور حتم در ماههای آینده هتل های استان یزد با استقبال قابل توجه گردشگران مواجه خواهد بود.
این مقام مسئول گفت:بدین منظور سرمایه گذاری در حوزه گردشگری باید مورد توجه جدی قرارگیرد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه ،دبیر شورای هماهنگی بانک های استان یزد گزارشی را از عملکرد بانک های استان یزد در خصوص تسهیلات به تولید کنندگان ارائه نمود.


 




سایت خبری یزد فردا


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا