مرکز رشد واحدهای فناور طبس ،کارگاه یک روزه آموزش کارآفرینی در کسب و کارهای اینترنتی را برگزار می کند.این کارگاه سه ساعته با هدف آشنایی مخاطبین با فرصت های کسب و کار در اینترنت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: اینترنت یک شاهراه کسب درآمد است! از اینترنت می توان پول به دست آورد. می توان یک کسب و کار راه اندازی کرد، خرید و فروش کرد و از طریق آن امرار معاش کرد. بنابراین، اینترنت یک فرصت جدید است. فرصتی که تنها با یک نگاه کارآفرینانه قابل کشف است!

رکن اصلی کارآفرینی اینترنتی تشخیص و استفاده از فرصت‌ها است. کارآفرین کسی است که فرصت‌های به وجود آمده را تشخیص داده و به سرعت از آن‌ها بهره برداری می‌نماید.

مرکز رشد واحدهای فناور طبس ،کارگاه یک روزه آموزش کارآفرینی در کسب و کارهای اینترنتی را برگزار می کند.این کارگاه سه ساعته با هدف آشنایی مخاطبین با فرصت های کسب و کار در اینترنت برگزار می گردد.

در این سمینار سعی می‌گردد، در ابتدا کارآفرینی اینترنتی و کسب و کار اینترنتی تبیین ‌شوند و سپس به صورت کاربردی مفاهیم مورد نیاز برای درک جایگاه و نحوه تدوین یک طرح تجاری برای کسب و کارهای اینترنتی معرفی گردد.

محتوای سمینار

  • ·         مبانی کارآفرینی(مفاهیم و تعاریف کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی)
  • ·         ایده یابی،ارزیابی خود به عنوان کارآفرین،تدوین طرح کسب و کار و مدل درآمدی
  • ·         شناسایی و تقسیم بندی فرصت های کسب و کار اینترنتی در ایران و جهان
  • ·         عوامل موفقیت کسب و کار اینترنتی(آشنایی با عوامل موفقیت برخی از سایت های داخلی و تحلیل و بررسی آنها مانند سایت های دیجی کالا، نت برگ و ...)

 



مخاطب این سمینار عموم دانشجویان،افراد دارای مشاغل آزاد و همه کسانی که علاقمند به بهبود شرایط کسب و کار خود در همه سطوح هستند؛ می باشد.

 سعی شده تا مفاهیم و فرایند‌ها به زبان ساده و منطبق بر اصول علمی ‌بطور گام به گام و کاربردی برای کسانی که اولین بار است می‌خواهند با کارآفرینی اینترنتی آشنا شود و در گذشته تجربه چندانی در این مورد نداشته‌اند ارائه نماید.

این سمینار فرصتی است برای همه دانشجویان و افرادی که در کنار تحصیل به دنبال یافتن راهی برای کسب درآمد و استقلال مالی هستند.

شرکت کنندگان در این سمینار ایده پردازی مبتنی بر کسب درآمد در فضای مجازی را آموخته و با شرایط و عوامل موفقیت این نوع کسب و کار آشنا می شوند.

 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4233800 تماس بگیرید.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا