صادقي خبرنگار :سید رسول محسن زاده مدير بيمارستان فاطمه الزهرا مهريز اظهار کرد: بیمارستان 128 تخت‌خوابی فاطمه الزهرا سلام الله علیها مهریز دارای درجه ارزشیابی 1 یکی از برترین بیمارستان‌های استان یزد به شمار می‌رود.

وی افزود: بیمارستان مهریز در سال 72 با 96 تخت ثابت به بهره‌برداری رسید و اخیرا به واسطه توسعه‌ها این رقم به 128 تخت افزایش داشته و در نظر داریم به 144 تخت ارتقا دهیم.

محسن زاده تصریح کرد: این بیمارستان دارای مجموعه بخش‌های بستری و پاراکلینیکی که لازمه یک بیمارستان جنرال هست با 30 پزشک عمومی و متخصص  و 300 نفر پرسنل ارائه خدمت می‌کند.

مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها مهریز از افزایش 4000 متری فضای فیزیکی این بیمارستان خبر داد و گفت: اقداماتی که اخیرا در این بیمارستان انجام شده است در زمینه تامین فضای فیزیکی احداث بخش اورژانس، سی سی یو، وی آی پی و قلب و همچنین درمانگاه تخصصی، مسجد و 4 واحد مسکونی است که در مجموع بالغ بر 4 هزار متر مر بع زیربنا داشته و عمدتا از مساعدت خیرین بوده است.

مدیر بیمارستان مهریز گفت: طرح توسعه بیمارستان در 4 طبقه طراحی شده که بالغ بر 8 هزار متر مربع زیربنا دارد و شامل اتاق‌های عمل جراحی فوق تخصصی، آنژیوگرافی، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو و سایر بخش‌های بستری است که در حال حاضر دو طبقه آن با 30 درصد پیشرفت کارهای اجرایی در دست ساخت است.

وی با قدردانی از اعتماد مردم گفت: با اعتماد مردم در قسمت‌های بستری بین 2 تا سه برابر افزایش مراجعات داشتیم و در بخش سرپایی هم بعضاً تا 6 برابر افزایش تعداد مراجعه بیماران  را داشتیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا