صادقي خبرنگار :  محمدرضا انتظاری در بازدید فرماندار مهریز از مجتمع‌های بین‌راهی مهریز اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت100 هزار مترمربع و زیربنای 26 هزار متر مربع جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

وی افزود: این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع بین راهی در خاورمیانه دارای مسجد، 16 سوییت اقامتگاهی، پمپ بنزین، پارک بادی، شهر بازی، سینما 6 بعدی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران و سالن آمفی تئاتر و جشن و مراسم می‌باشد.

مدیر عامل بزرگترین مجتمع‌های بین راهی خاورمیانه با بیان اینکه کلنک این مجموعه در سال 1388 توسط هیات دولت به زمین زده شد گفت: تا به حال حدود 18 میلیارد تومان در آتنا سرمایه‌گذاری شده است که در صورت حل مشکلات، این مجموعه تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتظاری نبود گاز و آب را از موانع راه‌اندازی این مجموعه برشمرد و گفت: چند ماه پیش هزینه انشعاب گاز این مجموعه پرداخت شده ولی تاکنون اقدامی برای اتصال آتنا به گاز شهری انجام نشده است که با پیگیری‌های معاونت عمرانی استانداری و فرماندار مهریز در روزهای آتی قرار است این مشکل حل شود.

وی در رابطه با مشکل آب این مجموعه گفت: با توجه به قرار گرفتن این مجموعه در جاده ترانزیت بین راهی فضای سبز آن یکی از ضروریات مجموعه به شمار می‌رود که امید است مسئولان استان همکاری لازم را برای انشعاب آب داشته باشند.

فرماندار مهریز هم در این دیدار در رابطه با این پروژه گفت: سرمایه گذار این مجموعه با وجود مشکلات فراوان نسبت به احداث این مجتمع بین راهی قدم‌های خوبی را برداشته و آتنا پیشرفت‌های خوبی داشته است که امید است با حل مشکل گاز و آب به زودی به بهره‌برداری برسد.

سید محمد رستگاری با بیان اینکه وجود این مجتمع در جاده تهران - بندرعباس ضروری است خواستار حل مشکلات گاز و آب و فراهم شدن زمینه بهره‌برداری از آن شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا