مرحله دوم از چهارمین  دوره انتخابات شوراهای استانی ودوازدهمین مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان با رأی گیری از اعضای سازمان نظام مهندسی رأس ساعت 8 صبح جمعه 26 اردیبهشت با حضور پر شور اعضا سازمان برگزار شد.

  مرحله دوم دوازدهمین مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان با رأی گیری از اعضای سازمان نظام مهندسی رأس ساعت 8 صبح با شور و حال خاصی آغاز گردید و از همان ابتدا مراجعه کنندگان زیادی برای حضور در مجمع آمدند.

 

مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی استان نیز رأس ساعت 10 صبح تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید جلسه به رسمیت رسید و هیئت رئیسه مجمع عمومی از بین اعضای محترم مجمع عمومی با رعایت قوانین و دستورالعملها انتخاب گردیدند. در ادامه با اعلام انتخابات ادامه مجمع عمومی به ساعت 16 موکول گردید. رای گیری از اعضا در ساعت 16 نیز به پایان رسید. در ادامه مجمع عمومی رئیس سازمان (رئیس شورا) آقای مهندس خلف باغی گزارشی از اهم فعالیتهای سازمان را ارائه نمودند و به ترتیب آقای مهندس سعیدفرد خزانه دار سازمان گزارشی از عملکرد مالی سال 92 و آقای مهندس رحیمی بازرس سازمان نیز گزارش خود را ارائه نمودند و بعد با رأی گیری از اعضای حاضر در جلسه، انتخاب حسابرس قانونی به عهده شورای نظام مهندسی واگذار گردید و در نهایت با حضور هیئت رئیسه مجمع عمومی و اعضای کمیته اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات و در حضور کاندیداهای محترم آرای ریخته شده در صندوق قرائت گردید. تعداد آرای مأخوذه 419 رأی بود که در این میان اعضای انتخابی شورا تعیین گردیدند. اسامی منتخبین شورا بعد از تأیید نهایی کمیته اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات اعلام خواهد گردید. جلسه در ساعت 45/ 19 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا