رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بودجه فوتبال کشور حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان است، گفت: این مبلغ به رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در تمام رده‌ها و در دو بخش آقایان و بانوان تعلق دارد.

 علی کفاشیان عصر امروز در نشستی با دانشجویان دانشگاه شیراز درباره ملحق نشدن سید مهدی رحمتی به تیم ملی اظهار کرد: رحمتی برای بازگشت به تیم ملی حاضر به عذر خواهی از سر مربی شد که این امر آقای کی روش را راضی نکرد چراکه وی خواستار پوزش رحمتی از مردم و مسئولان هم بود که او نپذیرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی‌روش معتقد است که افراد برگزیده در تیم ملی باید نخست یک سرباز وظیفه شناس باشند تا بازیکن تیم ملی، گفت: ما تمام اختیار انتخاب بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را به کی روش سپردیم و به نظر وی به طور کامل احترام می‌گذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آسیا بیان کرد: این دوره نخستین دوره ای بود که تیم ملی ایران به عنوان تیم نخست آسیا به جام جهانی راه پیدا کرد که این امر بسیار مهم را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم. وی عنوان کرد: تمام انتظارات ما از بازیکنان این است که با تمام تلاش و درایتشان در مستطیل سبز بازی جذابی را برای هوادارنشان به نمایش بگذارند.

کفاشیان با بیان اینکه ما در تیم ملی با مشکلات مالی بسیاری مواجه هستیم، تصریح کرد: تیم ملی از نظر بودجه با مشکلات بسیار زیادی روبه رو است که بخشی از بودجه تیم ملی را از فیفا و تبلیغات کسب می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه: بودجه فوتبال در کشور حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان است که این مبلغ به رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در تمام رده ها و در دو بخش آقایان و بانوان تعلق دارد. وی درباره لباس تیم ملی در جام جهانی افزود: به دلیل نداشتن حامی مالی و عدم برقراری رابطه با شرکت های بزرگ۶ سال است که لباس تیم ملی را خودمان تهیه کرده تا امسال با برقراری تعامل با شرکت آلیشپورت این شرکت با کشمکش های زیاد متقبل به تامین لباس تیم ملی شد.

کفاشیان خاطر نشان کرد: زمینه در آمدسازی کمپانی‌های خارجی در کشور ما وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سوء استفاده در فوتبال ایران گفت: دلالی در فوتبال ایران به قدرت بازیکنان و استعدادهای آنها آسیب زده که برای حل این بحران چاره‌ای اندیشیدیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا