درجلسه شورای پژوهشی دانشگاه پیام نوراستان یزد هفت پروپوزال پژوهشی با عناوین « بررسی گراف شمول ایده آلی حلقه و ارتباط آن با خواص جبری » ، « بررسی بافت فرسوده شهری در برابر زلزله مطالعه موردی منطقه 2 و 3 شهر یزد » ، «شرایط نظم پذیری برای مسائل بهینه سازی نامتناهی غیر هموار » ، « بررسی دوره ای تحول ساختار مسکن در بیرونه های ارگ میبد » ، « دیدگاهی نو از رابطه تتا در ابر حلقه ها و مقایسه آن با رابطه اساسی جابجایی آلفا» ، « بررسی و گونه شناسی قلعه باغ های تاریخی میبد » و «  بازتاب اعتیاد و پیامدهای آن در آثار داستانی » به تصویب رسید . همچنین گزارش نهایی با عنوان « بررسی اثر نانو ذره ZNO  روی فعالیت ضدمیکروبی اسید استیک » مورد تایید اعضا قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : از موارد دیگر طرح در شورا، درخواست برگزاری دو همایش ملی با عناوین « کشاورزی پایدار در حاشیه کویر » و « پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی » و نیز درخواست برگزاری کارگاه علمی با عنوان « آشنایی با نظریه تابعی چگالی » مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کارگاه های علمی متعدد برای گروه های علوم پایه ، علوم انسانی و فنی مهندسی با محوریت چگونگی تنظیم مقالات علمی و ارسال و پذیرش در نشریات معتبر علمی و نیز آشنایی با پایگاه های علمی معتبر دنیا توسط اعضای هیات علمی استان از نیمه دوم سال جاری برگزار گردد .

 در این جلسه همچنین ده مورد درخواست پاداش مقاله مورد بررسی اعضا قرار گرفت و پاداش آن ها محاسبه گردید . از دیگر موارد طرح در شورا یک فقره در خواست شرکت در همایش داخلی و نیز درخواست مجوز انعقاد قرارداد با صنعت با عنوان « مطالعه و طراحی مدلی جهت استخراج دانش از داده های حمل و نقل الکترونیکی شهری با استفاده از روش های داده کاوی » بود که هردو مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت .

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا