مديريت محترم سايت يرد فردا

 

با

عنايت به طرح مطالبي در سايت اينترنتي يزد فردا مورخ 19/7/84 بعنوان ... « در حق و حقوق كارمندان در بيست هكتاري كارمندان دولت دفاع كنيد » ، به آگاهي ميرساند نامه درج شده تحت عنوان سازمان مبني بر انصراف شركت تعاوني از اخذ زمين به سبب مشكلات و خطرات تشعشعي كذب محض بوده و هيچگاه نامه مزبور به اين سازمان ارسال نشده است و حسب مذاكرات بعمل آمده با مسئولين شركت تعاوني نامه مورد اشاره صحت ندارد و به دروغ مطرح شده است ، از طرفي طرح اراضي 20 هكتاري پس از طي روال قانوني و با لحاظ نمودن همه جوانب و رعايت حريم حفاظتي از طريق كميسيون ماده 5 مصوب و متعاقب آن عمليات اجرايي آماده سازي با انتخاب شريك توسط انتشار آگهي عمومي بصورت مزايده با تشريفات قانوني بوده است.

و ادعاي مفقود شدن نظريه مقام عالي وزارت مسكن و شهرسازي در اين سازمان نيز بي محتوا بوده و نامه مورد اشاره در مورخ 21/2/84 ثبت دفتر سازمان گرديده و به تاريخ 11/3/84 پاسخ تهيه و به مراجع ذيربط در سازمان مركزي ارسال گرديده است.

 لذا بمنظور روشن شدن اذهان عمومي و شناخت افراد بي تعهد و بي مسئوليتي كه مقصودي بجز تشويش افكار نداشته و براي دستيابي به اهداف ناپسند خود به هر ترفندي متوسل ميگردند ، خواهشمند است نسبت به درج پاسخ در سايت يزد فردا اقدام فرمائيد.ا


روابط عمومي سازمان مسكن و شهرسازي استان يزد

اخبار مرتبط:

  جناب استاندار بالاترين مقام دولت در استان از حق و حقوق كارمندان در بيست هكتاري كارمندان دولت دفاع كنيد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا