نشست مشترک ذی حسابان دستگاههای اجرایی و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی و دیوان محاسبات استان یزد روز دوشنبه در محل سالن کنفرانس اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این جلسه در خصوص معاملات فصلی یا ماده 169 قانون مالیات های مستقیم و ارائه به موقع صورت معاملات فصلی دستگاههای اجرایی توسط ذی حسابان بحث و تبادل نظر شد.

ماده 169 قانون مالیات های مستقیم، ذی حسابان را موظف می کند کلیه معاملات فصلی دستگاهها را فصل به فصل تفکیک و از طریق سامانه www.tax.gov.ir  به اداره کل امور مالیاتی ارسال کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست بر جذب به موقع درآمدهای عمومی اعم از مالیاتی و غیره تاکید کرد و گفت: برای وصول درآمدهای سال 93  همه دستگاهها همکاری داشته باشند تا درآمدهای مصوب  محقق شود.

" مراد علی میر " خواستار برگزاری کارگاه آموزشی برای ذی حسابان و مدیران مالی دستگاههای اجرایی  شد و گفت:  اشراف و تسلط کامل به قوانین و مقررات مالی می تواند زمینه ای باشد تا به اهداف پیش بینی شده در وصول درآمدها دست یابیم.

همچنین در نشست ذی حسابان استان یزد در خصوص معاملات سال 93 و تصویب نامه هیات وزیران در خصوص نصاب معاملات موضوع ماده 3 قانون برگزاری مناقصات، لغو برخی قرار داد های پیمانکاری، تکمیل طرح های نیمه تمام، مطالبات و بدهی دستگاههای اجرایی به شرکت ها،  دریافت کد اقتصادی توسط دستگاههای اجرایی و ارائه به موقع چک های مالیاتی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست کنترل ذی حسابان بر اسناد و مدارک حسابداری ، رعایت دقیق قوانین، بخشنامه ها و آئین نامه های مالی در دستگاهها، تعامل و همکاری ذی حسابان و کارشناسان دیوان محاسبات، پایان سال مالی و ارائه صورت حساب های مالی در موعد مقرر، نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارمندان، بودجه سال 93 و برگزاری کارگاه آموزشی ذی حسابان در خصوص معاملات فصلی مورد تاکید قرار گرفت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا