به جرأت میتوان گفت خلق حماسه  24 خرداد ،انقلابی در کشور از لحاظ افزایش سرمایه اجتماعی ایجاد کرد .

قبل از انتخابات شاید برخی شک یا تردید داشتند اما با تدبیر نفوذالکلامان و بزرگانی چون خاتمی و هاشمی واخلاق اصلاح طلبی عارف بزرگوار،شوق و علاقه در میان مردم بالا گرفت و بلافاصله تردید جای خود را به امید داد و به تبع این تحول عظیم اجتماعی کشور به سرعت به سمت تدبیر و امید پیشرفت.

امروز که در آغاز دومین سال ریاست دکتر روحانی قرارداریم ،می بینیم کماکان رئیس جمهور با اصرار بر وفاداری به عهدی که با مردم بستند خون تازه ای در رگهای مردم به جریان انداختند که همین افزایش سرمایه اجتماعی و اقتصادی را چند برابر کرده است .

دولت محترم  با تکیه بر این سرمایه بزرگ میتواند برنامه های خود را پیش ببرد و همانگونه که در این مدت کوتاه در فضای بین المللی تا کنون موفق بوده در داخل هم پس از این، ضمن پاسداری از اصول مورد نظر رهبری و تبدیل آن به یک استراتژی و آنچه که اکثریت خواسته اند گامی اصولی بردارد تا مردم تغییرات مدیریتی بالاخص در سطح فرمانداریها و بخشداریها را حس کنند که مطمئنا بیش از پیش باعث اعتماد سازی خواهد شد.

اکنون شاخه جوانان اصلاح طلب ستاد دکتر روحانی در شهرستان طبس این پیروزی را به محضر صاحب عصر (عج)و رهبری معظم و ملت شریف ایران بالاخص همشهریان گرامی تبریک و تهنیت گفته امیدست امیدی که پارسال کاشتیم با رضایت برداشت شود هرچند میدانیم کار سخت است و دشوار و البته مهم و مقدس.

جناب دکتر روحانی همشهریان با رأی به جنابعالی ضمن پاسخ به ندای رهبرشان و امید به تحقق برنامه های حضرتعالی(  و قول باز کردن قفل جفایی که در اواخر دولت قبل به مردم این منطقه تحمیل شد ) داشته  و از شب پیروزی شما با جشنی کم نظیر لحظه شماری می کنند تا با همکاری دولت،نماینده مردم طبس و کلیه دلسوزان در این ماه انتظار، خواسته به حق مردم منطقه طبس  محقق گرددتا با هم حدیث این ایام را به زبانی که میدانند و می ماند روایت کنند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا