جمعی از كاركنان توزيع نيروي برق استان يزد با حضور در پایگاه مرکزی سازمان انتقال خون ، افزون بر 9000 سي سي خون را به نیت سلامتی وتعجیل در فرج امام زمان (عج)اهداء کردند .

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به مناسبت روز جهاني اهداء كنندگان خون و تقارن آن با  سالروز ميلاد حضرت صاحب الزمان(عج) ، جمعی ازکارکنان شركت توزيع نيروي برق استان يزد با حضور در پایگاه انتقال خون به نیت سلامتی وتعجیل در فرج امام زمان (عج) خون خود را اهدا کردند.

 مهندس ميرمحمدي ،  استاندار يزد كه به صورت سرزده به مركز انتقال خون مراجعه كرده بود ، با ابراز خرسندي از طرح ابتكاري پايگاه بسيج و شوراي فرهنگي شركت توزيع نيروي برق استان يزد به عنوان " اهداء خون آميخته به عطر انتظار"  ،  به ترويج اين فرهنگ در سطح استان تاكيد كرد. 

 مهندس علی اکبر رجبی ، فرمانده پایگاه بسیج شهیدبهشتی در سخناني به خبرنگار ما گفت : در طرح اهداي خون آموخته به عطر انتظار ،   20 نفر از کارکنان شرکت،  هر کدام با اهداء 450 سی سی از خون خود ، شرایط را براي تامين خون مورد نياز نیازمندان فراهم كردند.

 وي اهدا خون را به ايثار و از خودگذشتگي تعبير كرد و گفت : عمل خداپسندانه ی اهدای خون؛ ریشه در آموزه های دینی و اعتقادی ما دارد که آثار و برکات آن در بازگشت سلامتی دیگران قابل مشاهده است.


فرمانده پايگاه بسيج اين شركت با ابراز خرسندی از فراگير شدن این فرهنگ خداپسندانه، و ترويج فرهنگ اهداء خون به نيت سلامتي وتعجيل در فرج امام زمان(عج) متذكر شد: برنامه اهداء خون كاركنان اين شركت ، در سالروز ميلاد امام عصر(عج)  وهمچنين امامت و ولايت اين  امام همام در دوسال متوالي از سوي اين پايگاه برگزار مي شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا