مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد از اختصاص 5 ليتر بر ثانيه آب به ناحيه صنعتي ندوشن خبر داد.

سيد مسعود عظيمي با اعلام اين خبر گفت: در جلسه اي كه ظهر امرو و با حضور فرماندار ميبد، نمايندگاني از شركت هاي آب منطقه اي استان، آب و فاضلاب روستايي و سازمان جهاد كشاورزي و همچنين مسئولين شهر ندوشن در محل بخشداري ندوشن برگزار شد، در خصوص تامين و نحوه اختصاص آب به اين ناحيه صنعتي تصميم گيري شد و با موافقت دستگاه هاي اجرايي مقرر شد 5 ليتر بر ثانيه آب از محل شبكه آبفار به اين ناحيه صنعتي اختصاص يابد.

وي با اشاره به پيگيري هاي دكتر جوكار نماينده شهرستان هاي يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: به منظور تامين زيرساخت هاي اوليه اين ناحيه صنعتي، پيش از اين جلسات متعددي با حضور دستگاههاي ذيربط در محل دفتر ايشان برگزار شده بود.

عظيمي آب را يكي از نيازهاي ضروري و اوليه يك شهرك و ناحيه صنعتي دانست و خاطر نشان كرد: ايجاد زيرساختهاي مورد نياز واحدهاي توليدي و همچنين ساخت و ساز صنايع در يك شهرك و ناحيه صنعتي مستلزم تامين آب با كيفيت است.

وي تصريح كرد: احداث يك مخزن 500 متر مكعبي ذخيره آب در اين ناحيه صنعتي در برنامه شركت قرار دارد كه طي هفته جاري مناقصه انتخاب پيمانكار ان برگزار خواهد شد.

وي همچنين ابراز اميدواري كرد: با انجام اين برنامه ها و بهره برداري از اين ناحيه صنعتي در آينده و با توجه به پتانسيل بالايي كه ندوشن در زمينه تولید مواد غذایی و لبنی دارد، استقبال مناسبي از سوي سرمايه گذاران براي احداث واحد صنعتي و ايجاد اشتغال براي جوانان منطقه صورت گيرد.

گفتني است ناحيه صنعتي ندوشن به مساحت 45 هكتار در فاصله 7 کيلومتر شهر ندوشن واقع شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا