مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد 13 خردادماه 93 پس از بازديد از پروژه ها و تاسیسات برق شهرستان بافق، با سید مهدی طلایی‌مقدم فرماندار جدید اين شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد 13 خردادماه 93 پس از بازديد از پروژه ها و تاسیسات برق شهرستان بافق، با سید مهدی طلایی‌مقدم فرماندار جدید اين شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار مهندس صباغ‌زادگان ضمن ارايه‌ي توضیحاتی در خصوص وضعیت تاسیسات و پروژه های شهرستان بافق، زیرساخت‌هاي لازم برای سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان را بسیار مناسب دانست.

وي در ادامه با اشاره به اين نكته كه مبادي متعدد اتصال و تبادل انرژی الکتریکی با شهرستان بافق ایجاده شده است؛ پايداري شبكه‌ي برق در آن شهرستان را بسيار مطلوب بيان كرد و ضمن اظهار خرسندي از اينكه طي ساليان اخير هيچگونه خاموشي در آن شهرستان نداشته‌ايم افزود: شهرستان بافق از محدود شهرستان هایي است که دارای رده‌های مختلف ولتاژی (400،230،132و 63 كيلوولت)مي‌باشد و اين، استفاده‌ي صنایع از انرژی برق را تسهیل می کند.

در حاشیه‌ي این دیدار، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای يزد طی مصاحبه‌ي خبری  گزارشی از وضعیت برق شهرستان و آغاز بهره برداری از فاز دوم پست 400 کیلوولت بافق را بيان نمود.

در پایان دیدار از شهرستان بافق، مهندس صباغ زادگان به همراه مدير عامل شركت توزيع برق استان از مدیریت برق شهرستان بافق نیز دیدن کرد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا