معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: تمام دستگاه هاي اجرايي مرتبط بايد اولويت كاري خود را به رفع نياز آب در استان اختصاص دهند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد رضا سيد حسيني" روز سه شنبه بيست و هفتم خرداد در جلسه بررسي مسائل فني حفر چاه آب در منطقه يزدگرد خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي مرتبط با اشاره به اهميت موضوع كمبود آب در استان يزد، گفت:
وي گفت: شرايط  آبي استان آنچنان بحراني است كه بايد در خصوص خطوط انتقال آب به استان و كاهش سرانه مصرف آب چاره اي جدي انديشيده شود.
وي فرهنگ سازي در زمينه مصرف بهينه آب به طرق مختلف را خواستار شد و افزود: حساسيت لازم در زمينه مصرف آب بايد در ميان مردم ايجاد شود كه اين مهم تا اندازه اي نيز مشاهده مي شود.
در اين جلسه تاكيد بر تسريع در حل مشكلات پيرامون اجراي پروژه انتقال آب يزد گرد مرتبط با دستگاه هاي اجرايي از جمله راه و شهرسازي، راه آهن، توزيع برق، برق منطقه اي، منابع طبيعي و مخابرات صورت گرفت.
گفتني است پيش از اين 15 حلقه چاه در منطقه يزدگرد حفر گرديده است كه هم اكنون با اجراي 11 حلقه چاه ديگر و انتقال 17 كيلو متري آن به مخزن جمع آوري، اندكي از مشكلات كمبود آب در استان برطرف خواهد شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا