وارد به یزدفردا:صداقت در کار،لازمه هر مسئولیتی است و هر مسئول یا شورایی که وظیفه آن خدمت به مردم واستفاده صحیح از اموال عمومی است باید دربرابر اعمال و کردار خود نسبت به مردم شهر جوابگو باشد.حال اگر صداقت در گفتار و درستی در کردار مجموعه ای وجود داشته باشد نیازی به بازرسی و نظارت سازمانهای مربوطه نیست وگرنه باید در غیر این صورت افراد خطاکاربه نهادهای نظارتی و مهم تر از آن به مردم شهر پاسخگو باشند .پاسخگو یی به مردمی که با آرای خویش به انتخاب آنها پرداخته اند و آنها وظیفه دارند عملکرد شهردار را مورد نظارت قرار دهند و در این امر کوتاهی ننمایند.

حال از گوشه و کنار شهر اخباری در مورد برخی بودجه های خرج شده در شورای شهر  و نیز واگذاری کارها به پیمانکارانی  در ارگانی چون شهرداری که نظارت برعملکرد آن وظیفه شورای شهر هست به گوش می رسد که زیاد به مذاق مردم خوش نیامده که صحت و سقم آن برای مردم باید توسط مسئولین مربوطه تایید یاردشود و شفاف سازی صورت گیرد ، که اگر خدای نکرده این اخبارها درست از آب در بیاید یا حتی اندکی از آن واقعیت داشته باشد دیوار بی اعتمادی میان مردم و منتخبین ایجاد می گردد که این حس بی اعتمادی موجب از بین رفتن مقبولیت در بین مردم و لرزان شدن پایه های میز و صندلی پست ها می گردد.

البته اخبار شنیده شده در حد شنیده شده است و هیچ اتهامی را به کسی وارد نمی کند  و لی نیاز به شفاف سازی از سوی مسئولین مربوطه را دارد ،شفاف سازی که باید با ارائه سند و مدرک دقیق باشد نه حرف و حدیث های  بدون سند..

شورای محترم بدون تصور هیچ اتهامی به خود وجهت روشن شدن موضوع وشفاف سازی بیشتر باید پاسخوگوی موارد ذیل در نزد اذهان عمومی باشند موارد به شرح ذیل اعلام میگردد

1-خرید خانه در تهران وشرح نحوه خرید واعلام اسامی افرادی که در این خرید نقش داشتند.ایا منزل با قیمت کارشناسی خریداری شده یانه?

شنیدها حاکی از تفاوت قیمت خرید با قیمت کارشناسی دارد.وبفرمایند این منزل برای چه مصارفی خریداری شده است?

2-منزلی که در مرکز استان یزد در بلوار دانشجوبه مبلغ 70میلیون تومان رهن وماهیانه50هزار تومان اجاره شده است ایا اجاره نامه  براساس نرخ کارشناسی بوده یا خیر?

مالک منزل فوق چه کسی است وچه ارتباطی با شهرداری دارد که با این مبلغ گزاف منزل او رهن شده است..چه کسانی قرار است از این منزل استفاده کنند.

3-شرکت (س- ا) که در حال حاضر پیمانکار شهرداری بافق مشغول انجام وظیفه است اعضای هیت مدیره ان چه نسبتی با شهردار دارند وچرا کارهای که نیاز به مناقصه دارند بدون تشریفات اداری به این شرکت واگذار شده است..

چرا اکثر کارهای شهرداری با اصرار مسولین باید به این شرکت واگذار شود

4-دلیل انتقال بستگان شهردار از ادارات دیگر وواگذاری کارهای مالی به انها چه بوده است ..

چند نفر از بستگان شهردار در حال حاضر در شهرداری کار پیمانکاری دارند خواهشا شفاف اعلام کنید

5-دلیل استخدام یکی از بستگان درجه یک رییس شورا در شهرداری وبدون مجوز اعضای شورا چه بوده است.

6-از ابتدای تشکیل شورای جدید میزان در امد شهرداری چه مقدار بوده  وچه اقدامات عمرانی  تا به حال در شهر انجام شده است بهتر اعضای محترم شورا بصورت شفاف وفارغ از هرگونه جنجالی به سوالات فوق پاسخ قانع کننده بدهند تا مردم شریف شهرستان بهتر پی به. عملکرد منتخبین خود ببرند

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا