رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردکان از ارائه 20 حرفه آموزشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان و کمک به خود اشتغالی در ایام تابستان در این مرکز خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد نار متألهی اظهار کرد :  برگزاری دوره های تابستان با هدف ارتقاء مهارت شغلی کارمندان و کارگران ، خوداشتغالی و راه اندازی کسب و کار برای متقاضیان جویای کار از متقاضیان ثبت نام و در صورت رسیدن به حد نصاب لازم ، این دوره ها برگزار می شود .

وی شروع دوره ها را بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود : دوره ها به گونه ای برنامه ریزی شده است که همزمان با پایان تعطیلات تابستان،این دوره ها به اتمام برسد .

وی کارگاه های این مرکز را برق ، تابلوبرق ، plc ، رایانه ، جوشکاری ، تأسیسات ، کشاورزی و برق خودرو عنوان و ادامه داد : در خاتمه هر دوره و پس از برگزاری آزمون های تئوری و عملی ، به افرادی که در آزمن ها قبول شده اند گواهی نامه مهارت فنی و حرفه ای اعطاء می شود.

متألهی در ارتباط با مرکز خواهران اردکان نیز ابراز کرد : این مرکز بیش از 20 دوره آموزشی را در قالب 18 حرفه در کارگاه هایی از قبیل خیاطی ، رایانه ، صنایع دستی و آشپزی به خواهران علاقمند ارائه می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : علاقمندان به شرکت در دوره های مهارتی می توانند جهت اطلاع از برنامه های آموزشی این مراکز ، با شماره تلفن های  7233082و 7221981 (برادران)  و تلفن های 7220010 و 7233083 (خواهران) تماس بگیرند .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا