بنا به گزارش معاونت خدمات شهری، مهندس عظیمی زاده، شهردار یزد و مهندس امین مقدم، معاون خدمات شهری به همراه جمعی از مدیران شهرداری یزد از سومین نمایشگاه نوزاد، کودک و نوجوان بازدید نمودند.

مهندس عظیمی زاده، شهردار یزد در این راستا افزود استقبال مردم از این نمایشگاه گویای اهمیت موضوع در افکار عمومی می باشد و به طور کلی شهر یزد دارای قابلیت برگزاری نمایشگاه با موضوعات مختلف به صورت ماهیانه را  دارد.

مهندس امین مقدم معاون خدمات شهری شهرداری یزد  نیز در گفتگو با برگزار کنندگان نمایشگاه با تاکید بر بحث آموزش شهروندی و ارائه راهکارهای فرهنگی متناسب با شرایط جامعه، به نیاز سنجی دقیق صورت گرفته برای برگزاری این نمایشگاه اشاره نمود و در این زمینه اذعان داشت: در این نمایشگاه سازمانهای تابعه حوزه معاونت خدمات شهری اعم از سازمان های فرهنگی ورزشی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، آرامستانها، مدیریت پسماند و سازمان پارکها و فضای سبز در این نمایشگاه حضور داشتند و با برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی متنوع، از بازدیدکنندگان استقبال نمودند.

 لازم به ذکر است این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد و با هدف معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای حوزه نوزاد، کودک، نوجوان در بخش های مبلمان، اسباب بازی و سرگرمی، آموزشی و فرهنگی، لوازم التحریر، پوشاک، لوازم بهداشتی، رفاهی و غذایی برگزار می شود.     

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا