تماشاگران يزدي، مغموم از تداوم ناكامي‌هاي تيم فوتبال شهيد قندي


ناكامي‌هاي تيم فوتبال شهيد قندي يزد در رقابت‌هاي ليگ برتر، همچنان ادامه دارد و همين امر، ناخرسندي تماشاگران را به دنبال داشته است.

نوارهاي ناكامي اين تيم، روز چهارشنبه تكميل شد و در زمين خود در برابر تيم فجر شهيد سپاسي شيراز كه اين روزها اوج گرفته متحمل شكست شد.

تيم فوتبال شهيد قندي در ديدار قبلي خود در برابر سپاهان هم بازي را واگذار كرده بود.

روز گذشته، تعدادي از تماشاگران كه از نتايج به دست آمده ناراضي بودند شعارهايي عليه سرمربي آلماني تيم محبوب خود سردادند.

هواداران قندي كه در سرما و گرما دست از حمايت اين تيم برنداشته‌اند معتقدند تيم قندي نياز به يك پالايش اساسي دارد.

آنان با حضور كمرنگ خود در ورزشگاه شهيد نصيري در ديدارهاي خانگي اين تيم، نارضايتي خود را از وضعيت موجود تيم اعلام كردند.

تيمي كه با هزار آرزو و اميد به ليگ برتر صعود نموده اين روزها به باختن يا مساوي كردن، عادت نموده است.

اين درحالي است كه به اعتقاد بسياري از كارشناسان فوتبال يزد،تيم قندي، بازهاي خوبي ارائه مي‌دهد اما در نتيجه گرفتن، ناتوان است.

مسوولان اين تيم در دور برگشت رقابتها اقدام به جذب چند بازيكن خوب نمودنداما كارگر واقع نشد و اين تيم همچنان در مسير ناكامي قدم بر مي‌دارد.

البته بايد اعتراف كرد كه تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر بسياري آماده و قدر هستند و قابل مقايسه با تيم‌هاي دسته اول كشور نيستند اما اينكه چرا قندي بازي‌هاي رواني، ارائه مي‌دهد اما در كسب نتيجه، ناكام است جاي سوال دارد.

به گفته كارشناسان، اگر وضعيت به همين منوال ادامه يابد شاهد بازگشت اين تيم به دسته اول فوتبال كشور خواهيم بود، موضوعي كه هواداران تيم را به شدت دلخور خواهد كرد.

مدير عامل باشگاه شهيد قندي يزد، علت اصلي باخت ديروز اين تيم در برابر فجر سپاسي را‪ ۹‬نفره شدن بازيكنان قندي دانست.

تيم قندي كه در بازي روز گذشته، هر سه تعويض خود را انجام داده بود با اخراج يك بازيكن و مصدوميت بازيكن ديگر خود كه منجر به خروج هر دو نفر آنان از زمين شد، مواجه گرديد.

عبدالرضا دستا در گفت و گو با ايرنا با ابراز گله‌مندي از آن دسته از تماشاگراني كه عليه سرمربي اين تيم، شعار دادند اظهار داشت: متاسفانه بازيكنان تيم، خوب بازي نكردند و به آنچه از آنان خواسته شده بود عمل نكردند.

وي همچنين با انتقاد از داور بازي، رفتار وي با تيم تحت نظر خود را نامهربانانه توصيف كرد.

وي اضافه كرد: برنامه‌هايي براي تقويت تيم در دست اقدام داريم اما او به نوع اين برنامه‌ها، اشاره‌اي نكرد.

تيم فوتبال شهيد قندي يزد از‪ ۱۸‬بازي انجام داده خود صاحب، چهار برد، چهار تساوي‪ ۱۰‬باخت‪ ۱۳‬گل زده‪ ۲۴‬گل خورده و تفاضل گل منهاي‪ ۱۰‬مي‌باشد و با مجموع‪ ۱۶‬امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

يزدفردا                                                                                                                                       ايرنا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا