یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:شخصی که با ایجاد صفحات فیشینگ از طریق user و password اینترنت یکی از مراکز آموزشـــــی نسبت به ثبت و بهره برداری از اطلاعات کارت بانکی مشتریان سایت می نمود در زاهدان دستگیر شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس فتا:،سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" در تشریح جزئیات این خبر گفت:  در شکایت چند شهروند مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بررسی های میدانی در سطح وسیع آغاز و مشخص گردید تمامی این افراد اطلاعات کارت بانکی خود را در سایتی غیر معتبر که محصولات دارویی غیر مجاز  را تبلیغ  می کرده ثبت کرده اند.

وی تصریح کرد : با جمع آوری اسناد و مدارک و شناسایی سایت مورد نظر، طراح آن که با در اختیار داشتن user و password اینترنت یکی از واحدهای آموزشی اقدام به ایجاد صفحات فیشینگ نموده بود شناسایی، و طی عملیاتی  دستگیر و به تحویل مراجع قضایی شد.

"حسینی پور" با توجه به روند رو به افزایش خریدهای اینترنتی،به شهروندان توصیه کرد:به منظور پیشگیری از سوء  استفاده افراد سود جو در هنگام خرید از این مراکز در خصوص  اعتبار سایت های فروش  اطمینان حاصل کنند و از ثبت اطلاعات کارت بانکی در سایت های غیر رسمی خودداری کنند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

 

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا