یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد عمل به توصیه های پلیسی را زمینه ساز کاهش جرایم در جامعه عنوان کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و حضور خانواده ها در مراسم افطاری در بوستانها و خالی بودن منازل از احتمال افزایش سرقت منازل و خودروها در این مدت خبر داد و گفت: عمل به توصیه های پلیسی کاهش جرایم در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

 

سرهنگ "خالقی" افزود: در کنار تردد گشتهای محسوس و غیرمحسوس در محلات و فضاهای عمومی ضروری است شهروندان موارد احتیاطی را رعایت نموده و از این طریق زمینه ارتکاب سرقت را از سارقان سلب نمایند.

 

وی با هشدار به مردم در خصوص سرقت تحت پوشش افراد خیر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان افراد به عناوین مختلف اقدام به پخش نذری می نمایند بنابراین موقعیت و فرصت مناسبی برای سارقین فراهم می گردد تا تحت پوشش افراد خیر و با شناسایی افراد تنها و مخصوصا بانوان و با حضور در درب منازل اقدام به سرقت و به خصوص سرقت طلاجات کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع این نوع سرقتها مردم در صورت برخورد با چنین افرادی ضمن دقت در حرکات و رفتار آنها در برخورد با افراد مشکوک آن را سریعا به پلیس 110 گزارش نمایند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

 

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا