یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس: فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد استان یزد در دیدار با رییس دادگاه و مسئولین دستگاه قضایی این شهرستان گفت: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت در جامعه می شود.

سرهنگ" حسین ثقفی" ضمن تبریك هفته قوه قضاییه گفت: تعامل این دو دستگاه اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت و با اجرای صحیح قوانین و صدور احكام قاطع قضایی، احساس امنیت  در بین آحاد مردم افزایش خواهد یافت.

ثقفی در ادامه ارتقاء سطح امنیت در جامعه را حاصل حمایت دستگاه قضایی از پلیس بیان كرد و افزود: تعامل و همكاری خوب و نزدیك دستگاه قضایی با ناجا موجب بالا رفتن امنیت و آرامش در بین مردم می شود كه در نتیجه فضایی برای تحركات سوء مجرمان نخواهد ماند.

دستگاه قضایی و ناجا در گسترش عدالت و امنیت بازوان نظام هستند

در ادامه، "سعید شاهدی" رییس دادگاه شهرستان بهاباد تلاشهای شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت در جامعه ارج نهاد و خاطر نشان كرد: امروزه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی  از یكدیگر جدا نیستند و در برقراری و گسترش عدالت و امنیت در سطح كشور از بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به لطف خدا در حال حاضر دستگاه قضایی و ناجا از تعامل و همكاری بسیار خوبی برخوردارند و لذا بایستی مقوله پیشگیری از جرایم را مقدم بر سایر ماموریت های كاری خود قرار دهند.

گفتنی است، در این دیدار تنی چند از مسئولین انتظامی شهرستان بهاباد نیز حضور داشتند.


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

 

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا