روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد اعلام کرد اولین جشنواره تقدير از واحدهاي توليدي و خدماتي برتر و حامي حقوق مصرف‌كنندگان استان یزد در روز دوشنبه دوم تیرماه سالجاری در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
 در اين مراسم مهندس بابایی معاون برنامه ریزی استانداری یزد ، مهندس محمد مهدی زارع رييس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان یزد و جمعي از فعالان و مديران صنعتي و خدماتي استان حضور داشتند .
در این جلسه آقای محمد مهدی زارع رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد  ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و روسای سازمانهای دولتی ، مدیران عامل شرکتهای دعوت شده و منتخب دریافت لوح و همه مدعوین تصريح كرد یکی از راهکارهای کسب موفقیت در کسب و کار توجه به مشتری و مشتری مداری است و واحدهایی که در این حوزه عملکرد مثبتی داشته اند در همه طول سالهای کاری نتایج آن را دیده اند .
وی افزود : هر ساله حدود 500 شرکت از طریق سازمانهای بین المللی در سطح دنیا معرفی میشوند  و همواره در احراز نتیجه گیری مدیران عناصر و شاخصه هایی موثر بوده که حائز اهمیت بوده و شامل ویژگیهایی است که این شرکتها را سالها برتر و متمایز می شمارد.
به گفته وی از مزیتهای استان یزد پیشرفت روز افزون صنعت و تکنولوژی است که همواره  برندها و نشانهای تجاری  واحدهای تولیدی  آن در سطح کشور مطرح و نشان داده شده است .
آقای نجاتی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان نیز ضمن اعلام برنامه های جشنواره در ادامه این مراسم به ارائه تحلیلهایی در خصوص جايگاه حمايت از حقوق مصرف‌كننده در ايران و جهان،  اهداف و شرایط اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استانی و گزارشی از اهم اقدامات سازمان در اعطای گواهینامه استان ومعرفی واحدهای مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استانی پرداختند.
در ادامه آقای قمی رئیس اتاق بازرگانی,صنایع ,معادن و کشاورزی یزد ، ضمن تشکر از مهندس بابایی معاونت برنامه ریزی استانداری یزد در خصوص تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، ابراز امیدواری کرد ، در سالهای آینده، این فعالیت به صورت گسترده تر برگزار گردد .
 وی با اشاره به سابقه برگزاری این جشنواره در سطح ملی و موفقیت واحدهای تولیدی استان به دریافت لوح تقدیر و سپاس  در سطح ملی ،  در ادامه صحبتهای خود  به مطرح بودن بحث تولید در محافل اشاره نموده و بیان داشتند تولید برای مصرف کننده است و خود تولید کننده هم مصرف کننده است و با توجه به اینکه در برنامه های چهارم و پنجم و برنامه در حال تدوین ششم توسعه مسائل مصرف کننده دیده شده است و سمت و سوی رقابت تولید کنندگان در عرصه بازار به نفع مصرف کننده است این حرکت را فال نیکی دانستند که انشاءالله در آینده شاهد احقاق حقوق مصرف کننده و یا جبران حقوق ضایع شده مصرف کنندگان باشیم.
در پایان آقای بابایی معاون برنامه ریزی استانداری و مشاور استاندار ضمن تشکر از سخنان ارائه شده توسط مدیران ، به مضامین و نکاتی از آیات تلاوت شده در باب رعایت حقوق مصرف کنندگان پرداخته و با قرائت آیاتی در باره کم فروشی به عواقب و آثار سوء معنوي و مادي آن در زندگی اشاره نمودند.
دراين مراسم  به 10 واحد توليدي حامي برتر حقوق مصرف كننده در قالب اولین جشنواره تجليل از حاميان حقوق مصرف كننده، تنديس قدرداني و 2 واحد توليدي نيز لوح تقدیراهداء  گردید.
خاطر نشان میسازد 10 واحد تولیدی و خدماتی برگزیده حامی حقوق مصرف کنندگان استان یزد در سال 1392 عبارتند از :
1)    مجتمع تولیدی آروک یزد
2)    واحد تولید قند و نبات افضلی
3)    بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر و شرکاء
4)    شرکت خدماتی بازرگانی جلیل خودرو
5)     شرکت تعاونی تولید، بازرگانی جام شیرین کویر یزد (قند سرور)
6)     شرکت خوشنام پروتئین یزد
7)     شرکت تولیدی رز تحریر
8)    شرکت رامینا پلاستیک یزد
9)     شرکت سیمرغ - واحد یزد
10)     شرکت تولیدی صنایع یزد پولیکا


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا