پارك علم و فناوري يزد وخانه صنعت، معدن و تجارت استان با هدف هم‌افزايي و  بهره‌گيري از تمامي ظرفيتها درتوسعه استان، ارتقاء سطح همكاريها و پيوند ميان دانشگاه وصنعت در مورخ 5 تير 1393 تفاهم‌نامه‌اي امضاء كردند.
به گزارش روابط عمومي پارك، اين تفاهم‌نامه در مراسم روز ملي صنعت و معدن ودر حضور جمع كثيري از صنعتگران، معدن كاران و مديران اجرايي استان به امضاي رؤساي پارك علم و فناوري يزد و خانه صنعت و معدن و تجارت استان رسيد.
رئيس پارك درسخنراني  خود ضمن تشكر از برگزاركنندگان مراسم وتقديراز تمامي صنعتگران با اشاره به كمبود امكانات و منابع طبيعي استان به ويژه آب،  توجه به اقتصاد مبتني بردانش و توسعه فناوري را تنها راه توسعه استان دانست. وي در بخش ديگري ازسخنان خود بر جايگاه و اهميت پارك علم وفناوري يزد و مجموعه اقبال در توسعه استان تأكيد نمود.
استاندار يزد نيزضمن ابراز خرسندي از اين ابتكار، امضاي اين  تفاهم‌نامه را نمودي زيبا از هم‌افزايي ميان فناوري وصنعت برشمرد و آنرا سرمايه‌اي عظيم براي توسعه استان دانست. گفتني است اين تفاهم‌نامه متشكل از ده بند است كه بر استفاده از ظرفيت طرفين براي توسعه فناوري، برگزاري جلسات مشترك، استفاده از ظرفيت خيرين فناور، حمايت از تشكيل شركتهاي دانش بنيان و اتاق فكر صنعت و فناوري تأكيد دارد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا