یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:- مديركل ستاد مبارزه با موادمخدر استان يزد از كشف بيش از 18 تن موادمخدر در سال گذشته  و همچنين دستگيري دو هزار نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبر پليس، به مناسبت هفته جهاني مبارزه با موادمخدر و در حاشيه امحاء بيش از سه تن موادمخدر در يزد "روستايي" اظهار داشت: اين كشفيات كه بخشي از كشفيات پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد است كه اين نشان گر تلاشها و زحمات شبانه روزي ماموران پليس يزد در مبارزه با سوداگران مرگ مي باشد در هفته مبارزه با مواد مخدر امحاء خواهد شد.

روستايي، با اشاره به آمار بالاي دستگيري ها و كشفيات موادمخدر در سال 92 گفت: اين مسئله نشان دهنده عزم راسخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در راستاي مبارزه با اين پديده ي شوم يعني موادمخدر است.

مدير كل ستاد مبارزه با موادمخدر استان يزد از برنامه هاي سال 93 دولت در خصوص مبارزه با موادمخدر صحبت كرد و افزود: در سال جاري برنامه اجتماعي كردن مبارزه با موادمخدر در دستور كار است، به نحوي كه در اين برنامه ، پيش بيني شده كه از توان و همكاري همه ي دستگاه ها و علي الخصوص سمن ها استفاده شود به اين دليل كه پيشگيري و آگاهسازي تاثيرگذاري بيشتري در جامعه خواهد داشت.

گفتني است؛ در اين مراسم كه سرهنگ"عطاءا... احمدي" جانشين فرمانده انتظامي استان يزد و تني چند از معاونين و رؤساي پليس استان حضور د اشت از زحمات و تلاشها ي تعدادي از كاركنان پليس استان كه در امر مبارزه با موادمخدر كارنامه ي درخشاني دارند با هداء لوح تقدير، قدرداني به عمل آمد.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا