یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد در ديدار با خانواده شهيدان گرانقدر "آيين" و" پنبه زاده" شهداء را عاشق ترين بندگان خداوند برشمرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد حسن باقري فهرجي" گفت: شهيد والا مقام تر از آن است كه بتوان توصيفش كرد و عظمت روح و ايثار و از جان گذشتگي اش را با الفاظ نشان داد؛ چرا كه شهيد از برترين مقربان درگاه الهي است.

وي؛ شهيدان را لاله هاي سرخ ايثار و فداكاري برشمرد و اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها ، ديني است كه بر دوش ما نهاده اند و اين همان چيزي است كه لرزه بر اندام دشمنان و پيروان باطل مي اندازد.

 در اين ديدار معاون اجتماعي استان يزد ضمن دلجويي از مادران اين دوشهيد بزرگوار ، در جريان مشكلات و خواسته هاي آنها قرار گرفت.


همچنین  فرمانده انتظامي شهرستان بهاباداستان يزد در ديدار با خانواده شهيد "رمضان فتوحي" گفت: بهترين هديه به خانواده شهداء حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ادامه راه شهداء است.
 سرهنگ "حسين ثقفي"  شب گذشته با خانواده شهيد " رمضان فتوحي " ديدار و با اشاره به شأن و منزلت شهداء و خانواده هاي آنان در در گاه باري تعالي گفت: خانواده شهداء ازعظيم ترين و گرانبها ترين سرمايه هاي نظام هستند.

وي افزود: وظيفه ماست كه همچون گذشته، راه شهداء را ادامه دهيم تا بتوانيم به وصيت و سفارش آنها كه همان حفظ نظام و پيروي از ولايت فقيه مي باشد جامعه عمل بپوشانيم.

سرهنگ"ثقفي تصريح کرد: امنيت و آسايش و آرامش امروز ثمره خون پاک شهداء است و اين جوانان با نثار جان خويش موجب عزت و سربلندي اسلام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد در پايان صبر و استقامت خانواده هاي شهداء را نمونه بارزي از ايثار و مقاومت در مقابله با استكبار جهاني برشمرد و گفت : بر همگان وظيفه است تا ياد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و از منش ، رفتار و ايثار اين انسان هاي وارسته الگو بگيرند

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا