به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در نشستی با حضور فرماندار،مدیر عامل و کارشناسان طرح فولاد بافق مسائل و مشکلات  این طرح بررسی شد.

فرماندار بافق در این نشست با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث صنایع جوار معدنی بافق رفع موانع  و مشکلات اجرای طرح فولاد و احداث کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق را خواستار شد .

"سید مهدی طلای مقدم" با اشاره به اتمام ذخایر سنگ آهن معادن بافق اظهارداشت : ایجاد صنایع جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد بافق برای اشتغال پایدار و توسعه عمران و آبادانی شهرستان در اولویت است.

وی همچنین بر رفع مشکلات زیرساختی طرحهای فولادی بافق از جمله آب ، برق و گاز تاکید کرد و خواستار زمان بندی اجرای کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق شد.

کارخانه پانصد و پنجاه هزار تنی نورد میلگرد فولاد بافق بیش از 55درصد پیشرفت داشته است که با راه اندازی آن برای بیش از هزار پانصد نفر اشتغال ایجاد می شود .

مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در این نشست با معرفی کوتاه از مجتمع گفت: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هدف تکمیل زنجیره تولیدات فولادی خود اقدام به احداث کارخانه نورد میلگرد نموده که عملیات اجرایی ساخت کارخانه و خرید تجهیزات از اواخر سال ۱۳۹۱ آغاز شده است.

"سید محسن ابویی" با اشاره به آغاز نصب تجهیزات کارخانه نورد فولاد افزود: محصول نهایی این واحد انواع میلگرد از سایز ۸ الی ۳۲ می باشد و ظرفیت تولید کارخانه ۵۵۰ هزار تن در سال است

وی در پایان بر ضرورت همکاری و مساعدت هر چه بیشتر دولت تدبیر و امید با بخش خصوصی برای تسریع در اجرای پروژه فولاد بافق تاکید کرد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا