نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته نامه‌ای با امضای وزیر نیرو مبنی بر اصلاح تعرفه برق شهرستان طبس برای هیأت دولت ارسال شده که برای اجرا باید به تصویب هیأت وزیران برسد.

 محمدعلی عبداله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی چندی پیش طی سخنانی در جمع نمازگزاران جمعه طبس اعلام کرده بود که اصلاح تعرفه برق طبس قطعی است و از ابتدای تابستان امسال هزینه برق در این شهرستان کاهش می‌یابد.

وی دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار گلشن اظهار داشت: علی‌رغم اینکه اصلاح تعرفه برق در هیچ جای کشور پذیرفته نمی‌شود اما با پیگیری‌های متعدد و مذاکراتی که با شخص رئیس جمهور، و معاونان برق، توانیر و برنامه‌ریزی وزارت نیرو داشته‌ام، با موضوع اصلاح تعرفه برق طبس موافقت شده است.

نماینده مردم طبس در مجلس افزود: کار کارشناسی مربوطه به‌وسیله وزارت نیرو انجام و روز گذشته نامه‌ای با امضای وزیر نیرو مبنی بر اصلاح تعرفه برق طبس برای هیأت دولت ارسال شده است و این طرح در نهایت باید به تصویب هیأت وزیران برسد که معمولاً تصویب می‌شود.

وی یادآور شد: با تصویب و اجرای این طرح، تعرفه برق طبس در ماه‌های اردیبهشت و شهریور در ردیف منطقه ۴ و در ماه‌های خرداد، تیر، و مرداد در ردیف منطقه ۳ کشور محاسبه می‌شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا