امام جمعه يزد: ناوگان هوايي از امنيت كامل برخوردار نيست



نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: سقوط دو هواپيما به فاصله ‪۴۰‬ روز، نشان از آن است كه ناوگان هواپيمايي ما چه در بخش نظامي و چه مسافري از امنيت كامل برخوردار نيست.

حجت‌الاسلام و المسلمين "محمد علي صدوقي" در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه با بيان اينكه اين مسئله بايد براي مسئولان ذيربط، درس باشد، اظهار اميدواري كرد هيات دولت و وزارت دفاع در اين زمينه، چاره‌انديشي كنند.

وي تصريح كرد: كساني كه به شهادت رسيدند افرادي با تجربه و با سابقه بودند و زمان زيادي طول مي‌كشد تا بتوانيم افرادي مانند آنها تقديم جامعه كنيم.

خطيب جمعه يزد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به آغاز تحقيقات هسته‌اي كشورمان، نسبت به غوغاي كشورهاي غربي و آمريكا در اين زمينه، انتقاد كرد.

او يادآور شد: موجي از مخالفت با اين امر از سوي كشورهاي غربي از جمله آمريكا، فرانسه، آلمان، انگلستان و ساير كشورهاي مخالف، بطور هماهنگ آغاز شد.

صدوقي بر حق ايران در استفاده صلح آميز از انرژي هسته‌اي تاكيد كرد و اضافه نمود: موضوع، تحقيقاتي است و غني‌سازي اورانيوم، مطرح نيست كه اين گونه سرو صدا به راه انداخته‌اند.

وي با اشاره به تهديد غربي‌ها براي ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت گفت: در اين صورت، باب مذاكرات، بسته خواهد شد.

وي افزود: اميد است كشورهاي اروپايي بر سر ميز گفت و گو بيايند و اين حق طبيعي ما را به رسميت بشناسند.

او همچنين اظهار اميدواري كرد مسئولان هم با تدبير و مذاكره و با حمايت نظام و مردم بتوانند در برابر اين توطئه به گونه‌اي عمل كنند كه عزت و عظمت كشور حفظ شود.
يزدفردا                                                                                                                                                  ايرنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا