یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:  نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان ضمن حضور در جلسه تفسير قرآن كريم فرماندهي انتظامي استان يزدگفت: انسان بايد قدر نعمات ظاهري و باطني كه خداوند متعال به وي عطا كرده است را بداند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس استان یزد: "آيت ا... وافي" با بيان برخي آيات و روايات به نعمات ظاهري و باطني كه خداوند متعال به انسان عطا نموده است اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: بايد با شناخت صحيح از نعماتي كه خداوند به ما داده و انجام اموري كه واجب نموده است شكر گزار حضرت حق باشيم.

نماينده مردم يزد در مجلس خبرگان رهبري در بخشي از صحبت هاي خود به بركات عظيم انقلاب اسلامي اشاره و بيان داشت قبل از انقلاب بهره ما از قرآن بسيار ناچيز بود ولي به ياري خداوند متعال و با به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي ، قرآن به زندگاني ما وارد شد.

وي در ادامه به سوره مباركه شمس و قسم هايي كه خداوند در ابتداي اين سوره ياد مي كند اشاره و گفت : خداوند پس از يازده قسم در اين سوره رستگاري را متعلق به كسي دانسته است كه به اعمال خود توجه داشته باشد بنابراين ما بايد با انجام واجبات و ترك محرمات مراقب اعمال و رفتار خود باشيم.

در اين مراسم فرمانده انتظامي استان يزد به همراه رياست عقيدتي سياسي و جانشين انتظامي استان حضور داشتند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا