ديدار استاندار يزدبا مردم بخش بهاباد

يزدفردا:استاندار و مسئولين اجرائي با اتوبوس به بها باد سفر كردند

به گزارش واحد دريافت خبر يزد فردا عاصي با حضور در مسجد جامع بهاباد گفت :مسئولين با اين گونه سفرها

و آمدن و رفتن ها توجه و لطف خدا را به طرف خود جلب مي كنند و خداوند به آنها ظرفيت مي دهد تا گره از كار مردم بگشايند و در پيشگاه امام زمان رو سفيد باشند .


استاندار يزد در ادامه با ايراد سخناني به مردم گفت :مسئولين با اين گونه سفرها و آمدن و رفتن ها توجه و لطف خدا را به طرف خود جلب مي كنند و خداوند به آنها ظرفيت مي دهد تا گره از كار مردم بگشايند و در پيشگاه امام زمان رو سفيد باشند .

 ابوالقاسم عاصي با بيان اينكه ما كارگزار امام زمان(عج) هستيم افزود من خاك پاي مردم ولايتمدار بهاباد هستم. استاندار يزد كه در ملاقات حضوري با مردم درد و رنج آنها را لمس نموده وتحت تاثير گريه هاي افراد درد مند و محروم قرار گرفته بود اظهار داشت اي كاش در اين سفر همراهانم نبودند تا عزيزاني كه دلشان عقده كرده برگوشم سيلي بزنند و عقده دلشان را خالي كنند .

وي با ذكر اينكه بركت مال مردم است گفت مردم تعبيرهايي چون حضور پر بركت و ... از ما دارند كه برايم شرمندگي مي آورد و گاهي از خود متنفر مي شوم لذا بهتر است در مورد رفتن و آمدن ما به بهاباد مردم تعبيري در خور و مناسب داشته باشند استاندار يزد لزوم پرهيز مديران استان از هر گونه تشريفات را مورد تاكيد قرارداد و افزود با هدف خدمت بهتر و بيشتر به مردم و رفع مشكلات آنها به اتفاق مديران دستگاههاي اجرايي استان و با اتوبوس به بهاباد آمديم وي اظهار اميدواري كرد با تلاش مردم و مسئولين بهاباد فرآيند پيشرفت وتعالي را به سرعت طي كند و به "به آباد" تبديل شود

 همچنين امام جمعه بهاباد تسريع در احداث جاده نايبند ـ بهاباد را خواستار شد و گفت اجراي اين طرح موجب كاهش تردد قاچاقچيان مواد مخدر در منطقه مي گردد.

 حجه الاسلام ملاحسيني وجود معادن غني، راه آهن ، واحدهاي صنعتي و فعاليتهاي كشاورزي را از جمله قابليتهاي منطقه ذكر كرد و گفت بهاباد شرايط لازم رابراي شهرستان شدن دارد وي با بيان اينكه دولت دكتر احمدي نژاد منادي عدل علي (ع) مي باشد گفت براي مردم هيچ چيز شيرين تر از اجراي عدالت نيست.

                                                                                                                                     يزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا