تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد پنج بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کرد.

با پایان یافتن زمان نقل وانتقالات تیمهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور 5 بازیکن جدید گلساپوش یزد را در نیم فصل دوم همراهی خواهند کرد:

1- محمدعلی مختاری 

مهاجم شاخص تیم ملی و ستاره بی چون و چرای فوتبال ساحلی یزد بعد از حضوری بسیار موفق در لیگ کویت با صدور ITC اش به تیم گلساپوش یزد بازگشت. مختاری توانست با باشگاه الکویت علاوه بر قهرمانی در لیگ و نایب قهرمانی در جام حذفی عنوان آقای گلی لیگ و جام حذفی کویت را هم به دست آورد. مهاجم 24 ساله گلساپوش سابقه 2 دوره حضور در جام جهانی 2011 ایتالیا و 2013 تائیتی و نیز قهرمانی المپیک ساحلی آسیا 2012 چین ، قهرمانی آسیا 2012 قطر ، قهرمانی غرب آسیا 2013 ایران ، قهرمانی بین قاره ای جهان 2013 امارات را در کارنامه دارد. مختاری علاوه بر این عنوان برترین بازیکن جوان تورنمنت ریودوژانیرو برزیل و بهترین بازیکن غرب آسیا را هم بدست آورده است. با بازگشت مختاری به گلساپوش مسلما قدرت خط آتش این تیم به روزهای اوجش باز خواهد گشت تا در نیم فصل دوم شاهد گلساپوش متفاوتی باشیم.

2- سیدعلی میرحسینی

مدافع بلند بالا و چپ پای گلساپوش بعد از اتمام دوران مقدس سربازی در نیم فصل دوم تیمش را همراهی خواهد کرد. میرحسینی 21 ساله که از محصولات مدرسه فوتبال گلساپوش است سابقه 2 دوره حضور در لیگ برتر به همراه گلساپوش و نیز 3 دوره حضور در لیگ دسته اول به همراه تیم صدرشیمی یزد(تیم دوم گلساپوش) را در کارنامه دارد. این مدافع جوان یک دوره به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

3- ایمان میرشمسی

این مهاجم ریزنقش و تکنیکی به عنوان سهمیه امید به گلساپوش پیوست. میرشمسی در مسابقات جوانان استان یزد که اخیرا برگزار شد عنوان آقای گلی را بدست آورد تا سرمربی گلساپوش او را در لیست تیمش در نیم فصل دوم جای دهد.

4- علی طالبی

این بازیکن به عنوان سهمیه جوانان به گلساپوشان اضافه شده است. طالبی سابقه 3 دوره حضور در لیگ دسته اول کشور به همراه کوثر اردکان را در کارنامه اش دارد. 

5- محمد بهجتی

مدافع تنومند اردکانی دیگر بازیکنی است که در نیم فصل به عنوان سهمیه جوانان به جمع مردان کویر پیوست. بهجتی هم سابقه 3 دوره حضور در لیگ دسته اول به همراه کوثر اردکان را دارد.

تنها بازیکنی که در نیم فصل از گلساپوش جدا شد حسین طالعی بود که به تیم سابقش کوثر اردکان پیوست. این مدافع مستحکم قرار است کوثر اردکان را در مسابقات لیک یک فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری همراهی کند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا