یزدفردا" فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري يكي از سارقان حرفه اي و كشف پنج ميليارد ريال اموال مسروقه در اين استان خبر داد.

 سرهنگ "ايرج كاكاوند" در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت­هاي متعدد منزل، مغازه و اماكن خصوصي و همچنين ايجاد جو نا امني  و نگراني در اذهان عمومي، بررسي موضوع اين پرونده در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي با تاكيد بر دستگيري يكي از سارقان حرفه اي توسط عوامل كلانتري 15 آزادشهر، تصريح كرد: متهم جهت بررسي بيشتر و بازجويي هاي فني و پليسي به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان تحويل داده شد؛ كه در نتيجه، "ر.ك" 33 ساله، غير بومي و سابقه دار در بازجويي هاي انجام شده توسط كارآگاهان پليس، لب به اعتراف گشود و به سرقت هاي متعدد در سطح شهر اعتراف كرد.

كاكاوند با اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي خود به 19 فقره انواع سرقت در سطح شهر اعتراف كرده است يادآور شد: ارزش اموال مسروقه كشف شده از اين سارق پنج ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان؛ از تحويل متهم به مراجع قضايي خبر داد و خاطر نشان كرد: مشاركت مردم در تامين نظم و امنيت، كاهش و مهار جرايم نقش بسزايي دارد، چنانچه مردم نسبت به حفظ و نگهداری اموال منزل و مغازه خود تمهیدات لازم را بیاندیشند و از معرض دید و دسترس قرار دادن این اموال با اندکی دقت، پرهیز نمایند همچنین نسبت به استفاده از تجهیزات و وسایل مربوطه که منجر به تاخیر در وقوع سرقت توسط سارقین میگردد(استفاده از قفل های سوییچی و ضد سرقت، نصب نرده بر دیوارها، نصب حفاظ بر درب و پنجره ها و....) اقدام نمایند؛ وقوع چنین سرقتهایی در استان کاهش خواهد یافت ، هرچند ماموران پليس، در سراسر كشور و از طريق شماره تلفن و سامانه پيامكي سه رقمي "110"  آماده دريافت اخبار و گزارشات مردمي در خصوص مجرمان خاص، پاتوق موادمخدر و... مي باشند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا