به مناسبت روز خبرنگار، 4 نفر از خبرنگاران فعال در عرصه صنعت و توليد توسط اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز تجليل  بعمل آمد.

در روز شنبه مورخ 18/5/93 طي مراسمي كه با حضور حجه الاسلام دهقاني زاده نماينده دفتر امام جمعه شهرستان ، حكايتي مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان و عباسعلي دهقاني زاده سرپرست اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان  در محل اداره تعاون كار ورفاه اجتماعي شهرستان مهريز برگزار گرديد از 4 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در حوزه صنعت و توليد قدرداني گرديد.

در ابتدای این مراسم حجه الاسلام دهقاني زاده نماينده دفتر امام جمعه شهرستان ضمن تاكيد بر ارتقای جایگاه رسانه ها اظهار داشت: ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار،یادآور شهید صارمی و سایر خبرنگاران متعهد ایران اسلامی است كه در راه تحقق آرمانهاي بلند انقلاب از جان خود گذشتند و این روز كه روز تکریم جایگاه اندیشه و قلم است را به همه خبرنگاران تلاشگر و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی و رسانه تبریک عرض می نمایم. و از خداوند متعال برای شما توفیق ایفای نقش خطیرتان در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم و پيشبرد جایگاه رسانه های شهرستان را خواستارم.

در ادامه عباسعلي دهقاني زاده  با تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، زحمات این قشر را در اطلاع رسانی و تبیین حقایق مورد تحسین قرار داد و افزود: خبرنگاران مي توانند نقش سازنده اي در عرصه توليد و صنعت ايفا نمايند و عامل تاثير گذاري در بالابردن سطح پيشرفت و تعالي اين شهرستان باشند؛چرا كه آنان به مثابه پل ارتباطي بين جامعه توليد،صنعت ، مسئولين و مردم عمل مي كنند.

در اين مراسم حكايتي مسئول روابط عمومی فرمانداري مهريز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت بدون حضور و همراهی مردم و اصحاب قلم امکان پذیر نیست افزود: آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان مستلزم همراهی و همکاری مردم و مسوولان و خبرنگاران در کنار یکدیگر است.

در ادامه  خبرنگاران شهرستان مهريز به طرح مشکلات و معضلات حوزه كاري خود در شهرستان پرداختند.

صادقي يكي از خبرنگاران حاضر در جلسه  با اشاره به نقاط ضعف و كندي در روند اطلاع رساني رسانه اي در مهريز ، پيشنهاد نمود با توجه به نقش و اهميت رسانه ها در انعكاس فعاليتها و عملكردهاي دستگاههاي اجرائي شهرستان، با همكاري مسئولين تعدادي از خبرنگاران بومي فعال در عرصه اطلاع رساني انتخاب تا مسائل ، مشكلات ، نقاط ضعف و قوت شهرستان بصورتي پررنگتر از طريق آئينه رسانه منعكس گردد.تا شاهد پيشرفت اين شهرستان در تمام زمينه ها باشيم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا)، سايت خبري يزد فردا- خبرنگاري فارس و صدا و سیما تجلیل به عمل آمد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا