یزدفردا :دكتر اريا منش معاون حقوقی دانشگاه پیام نور کشور طی دو پیام جداگانه جان باختن هموطنان طبسی و دکتر شکیبی نماینده سابق طبس در حادثه دلخراش سقوط هواپیما را تسلیت گفت

یزدفردا :دكتر اريا منش معاون حقوقی دانشگاه پیام نور کشور طی دو پیام جداگانه جان باختن هموطنان طبسی و دکتر شکیبی نماینده سابق طبس  در  حادثه دلخراش سقوط هواپیما را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر سانحه هوایی پرواز تهران- طبس که موجب کشته و زخمی شدن جمعي از همشهریان و هموطنان عزيز شد بسیار دلخراش بود و باعث تاثر شديد و اندوه فراوان گردید. وقوع این حادثه تلخ در آستانه سالگرد زلزله طبس در سال 57 ، داغ سنگین دیگری بر دل مردم شریف و صبور طبس نهاد.

ضمن عرض تسليت اين مصيبت و ضايعه اسفناك به خانواده‌های داغدار به ویژه مردم عزیز شهرستان طبس، همدردي خود را با بازماندگان اعلام داشته، از درگاه خداوند منان براي عزیزان سفرکرده در این واقعه تاسف بار، غفران الهي و براي آسيب‌ديدگان و مجروحان، سلامتي و شفاي عاجل مسالت مي‌نمايم.

به یقین پیگیری جدی مسئولین ذیربط در خصوص علت این سانحه موجب تسلی خاطر داغدیدگان و جلوگیری از تکرار چنین وقایع ناگواری خواهد بود.

محمد آریامنش

معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استانها – دانشگاه پیام نور کشور

وی همچنین در پیامی جداگانه  درگذشت مهندس شکیبی در سانحه هوایی پرواز تهران - طبس را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز ...

دست تقدیر این بار داغی دیگر بر دل مردم طبس نهاده است...

خبر کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان و همشهریان عزیز طبس در سانحه هوایی بسیار تلخ و ناگوار بود. با اندوه فراوان در میان عزیزان سفرکرده، نام آشنا و همیشه ماندگار آقای مهندس شکیبی، نماینده ادواری مردم شریف شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی (دوره های پنجم و ششم) به چشم می خورد.

از دست دادن این برادر بزرگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند. مردی از جنس مردم، متخصصی دلسوز و بی ادعا که لحظه ای از تلاش برای رشد و ارتقای ایران عزیز و توسعه و آبادانی شهرستان طبس غافل نبود و تقدیر چنان نوشته بود که جان خود را نیز در سفری که برای خدمتی دیگر به این خطه از کویر انجام می شد تقدیم نماید. مردم قدرشناس شهرستان طبس هرگز یاد و خاطره آقای مهندس شکیبی و خدمات ارزنده و روحیه خستگی ناپذیر ایشان را از یاد نخواهند برد. باشد که این قدرشناسی موجب شادی روح آن مرحوم وتسلای دل بازماندگانشان گردد.

 این ضایعه اسفناک را خدمت همه داغداران این سانحه، مردم شریف حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه، و خانواده محترم جناب آقای مهندس شکیبی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و برای آنان صبر و اجر و برای عزیزان سفرکرده علو درجات را از درگاه خداوند طلب می‌کنم.

محمد آریامنش

معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استانها – دانشگاه پیام نور کشور

 

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا