به گزارش روابط عمومی دانشگاه: محمد سعید محمودیان سرپرست معاونت اداری ، مالی دانشگاه با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:

« حجم کار انجام شده در تابستان امسال نسبت به سالهای گذشته  200درصد افزایش داشته است.»

وی گفت: علیرغم مشکلات بودجه ای بویژه در زمینه عمرانی از شروع تعطیلات تابستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که اهم آنها بدین شرح است:

1- تکمیل طبقه دوم ساختمان فنی مهندسی و ادامه ساخت طبقه اول آن با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال

2- تکمیل مسجد دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال

3- ادامه جدول گذاری خیابان های فرعی و اصلی دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 2/5 میلیارد ریال

4- ادامه پیاده رو سازی اطراف مسجد، غذا خوری و خوابگاه ولایت با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال

5- ادامه ساخت کارگاه آموزشی با هزینه ای بالغ بر 1/5 میلیارد ریال

6- تکمیل تاسیسات بلوار دوم (آیت ا.. اعرافی) دانشگاه از قبیل، گازکشی، آبرسانی و برق رسانی و روشنایی با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ريال

7- زیر سازی بلوار دوم دانشگاه و آماده سازی جهت  آسفالت با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد ريال

8- تهیه طرح جامع دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال

9- آماده سازی طبقه زیرزمین مجتمع آموزشی برای کتابخانه باز، سایت و کارگاه کامپیوتر و انتقال آموزش کل با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد ريال

10- عقد قرار داد خرید آسفالت بلوار دوم(آیت ا... اعرافی) دانشگاه به مبلغ 5/1 میلیارد ريال که تا هفته آینده انجام می شود

11- ایجاد شبکه فیبر نوری در کلیه ساختمان های دانشگاه با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال

12- ایجاد روشنایی پارکینگ و پیاده روی منتهی به آن با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ريال

وی ادامه داد: امسال کل اعتبار عمرانی دانشگاه در لایحه بودجه 367 میلیون تومان بوده که کمتر از هزینه تاسیسات بلوار دوم دانشگاه بوده، اما با پیگیری های رئیس محترم دانشگاه و مجموعه همکاران و مساعدت  مسئولین شهرستان و استان و وزارت علوم، بودجه های متفرقه  خوبی جذب شد.

محمودیان دو خبر خوش هم داشت: آغاز عملیات ساخت سوله ورزشی دانشگاه از 15 مهر ماه و کلنگ زنی خوابگاه 500 نفره خواهران در سایت اصلی

سرپرست معاونت اداری مالی دانشگاه گفت: پیگیری های فراوانی برای اتمام آسفالت بلوار ورودی دانشگاه (حد فاصل میدان دفاع مقدس تا ورودی دانشگاه) صورت گرفت که به موقع و قبل از شروع سال تحصیلی به اتمام رسید، لذا جا دارد از همه مسئولین بویژه امام جمعه محترم، فرماندار و شهردار محترم و شورای اسلامی شهرستان تقدیر نماییم.

وی گفت: به دلیل نوپا بودن دانشگاه هزینه های زیر بنایی بسیار زیاد است  و به دلیل کم بودن دانشجو بودجه های دولتی به اندازه کافی نیست، لذا از خیرین محترم درخواست می کنیم به منظور تسریع در ساخت پروژه های عمرانی در دانشگاه حضور یابند.

محمودیان از بنیاد خیری میبدی و دکتر جندقی به خاطر ساخت دانشکده علوم انسانی و ایرانشناسی و احداث  اسکلت دانشکده فنی مهندسی و اجرای فونداسیون سازمان مرکزی دانشگاه تقدیر کرد و گفت:بی تردید اگر کمک های این عزیزان نبود شاهد پیشرفت های کیفی و کمی فعلی دانشگاه نبودیم.

 وی افزود: با وجود این که یک ماه از تابستان ماه مبارک رمضان بود و عملا کارها باید تعطیل می شد، اما با برنامه ریزی انجام شده کارها به شب موکول شد و کارکنان خدوم دانشگاه از افطار تا سحر فعالیت می کردند.

وی از حضور تمام وقت رئیس دانشگاه در تمام طول تابستان حتی بسیاری از شب ها همراه با کارکنان خبر داد و گفت: دکتر کلانتری رئیس دانشگاه پا به پای همه حضور داشتند و مایه دلگرمی ما بودند.

وی از خرید 30 دستگاه کامپیوتر برای کارگاه  کامپیوتر و خرید 7 هزار جلد کتاب در سال جاری خبر داد و گفت :  جهت خریدهرمقدار کتاب و تجهیزات که برای رشته های موجود دانشگاه نیاز باشد مشکلی نداریم.

 وی همچنین از تعمیر و باسازی اتوبوس و مینی بوس دانشگاه ، تعمیر و رفع نواقص خوابگاه های دانشجویی و برگزاری مناقصه خرید غذای دانشجویی برای سال تحصیلی 93-94، مناقصه انتشارات و ... در تابستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد کیفیت غذا و خدمات دانشگاه در سال جاری بهتر از سالهای گذشته باشد.

محمودیان در پایان از همه کارکنان دانشگاه بویژه نیروهای خدماتی، تاسیساتی و نگهبانان که در تمام طول تابستان با نهایت توان تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا