امام جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: عید قربان نماد وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.

نماز عید قربان با حضور با شکوه مردم شهید پرور بهاباد و به امامت حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد در مسجد جامع این شهر اقامه شد
حجت‌الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه تقوا گناه و زشتی را از بین می برد، اظهار کرد: تقوا کلید مشکلات است و همه باید تلاش کنیم که این ویژگی را در زندگی سرلوحه قرار دهیم.
امام جمعه بهاباد در خطبه نماز با تبریک عید قربان گفت: عید قربان روز بزرگ آزمون بندگی و یکتا پرستی، روز شکست بزرگ شیطان، روز ایثار و از خود گذشتگی و وقار اسماعیل و پیروزی ابراهیم و اسماعیل(ع) در امتحان بزرگ الهی است.
وی افزود: روز عید قربان است روزی است که خداوند آنرا برای مسلمین عید و برای محمد و آل محمد مایه شرافت، کرامت و فضیلت قرار داده است.
خطیب نماز جمعه بهاباد خاطرنشان کرد: این روز همان روزی است که خداوند متعال خواسته است واقعه‌ای را که بالاترین نشانه فداکاری در راه خدا بود جاودانه سازد.
امام جمعه بهاباد اظهار داشت: عید قربان نماد وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.
وی افزود: عید قربان پیام وحدت اسلام در دنیا بوده زیرا که وحدت باعث ارتقای صلح و امنیت برای ملت‌های مسلمان را به همراه دارد.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: برگزاری نماز با شکوه عید قربان نماد همدلی و برادری تمام مسلمانان جهان بوده که جلوه‌ای از ملتی یکپارچه، پویا و بالنده است.
دهقانی اظهار داشت: نماز عید قربان نیز همزمان با سایر شهرستان‌های کشور بهتر و پویاتر از گذشته اقامه شده و پاسخی کوبنده به ملت‌های استکبار است.
وی تصریح کرد: برگزاری نماز باشکوه عید قربان در ایران اسلامی اقتدار و سربلندی جهان اسلام را ثابت کرده و ایستادگی و صلابت این کشور را پیش از پیش روشن می‌سازد.
امام جمعه بهاباد همچنین گفت: عید قربان دیانت اسلام، اصل توحید و یکتاپرستی را شامل می‌شود زیرا که همگی دارای تعالیم و دستورات دینی هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا