صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در محل فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، فرماندهی نیروی انتظامی و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی و رئیس دادگاه عمومی شهرستان ، مسئولین و جمعی از بسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
بعد از اداي احترام و قرائت فاتحه بر روح شهداي نيروي انتظامي و بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط گارد پرچم . عباس اقبال فرماندار شهرستان بهاباد در سخنانی با تبریک دهه امامت و ولایت و هفته نیروی انتظامی به دلاور مردان آسایش و امنیت کشور گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان فشانی نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی است.
رییس شورای تامین شهرستان بهاباد توسعه و پیشرفت هر جامعه را در گروی امنیت دانست و تاکید کرد: به لطف حق تعالی ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه و دنیا محسوب می شود.
وی، رمز موفقیت نیروهای نظامی و انتظامی را ولایی بودن آنان عنوان و تصریح کرد: با اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی ،هیچ قدرت چپاولگری جرات تجاوز به خاک ایران را نخواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر و توانمند بوده و توانسته در برقراری امنیت در کشور گام های خوبی بردارد، گفت: استقرار نظم و امنیت در جامعه، مرهون تلاش، ایثار و فداکاری نیروهای جان بر کف انتظامی است.
فرماندار بهاباد افزود : امروز امنیت خوبی در کشور برقرار است و باید قدردان و شاکر خداوند به خاطر این نعمات باشیم.
وی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان گفت: حرکت‌های نیروی انتظامی در کاهش بزهکاری‌ها و افزایش امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.
اقبال با بیان اینکه نيروي انتظامي مظهر اقتدار، امنيت و آرامش كشور است، گفت: هفته نيروي انتظامي فرصت مناسبي است تا دلاورمردان اين نيرو گوشه اي از خدمات خود را به نمايش بگذارند.
وی، پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را یکی از فعالیت های نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: احساس امنیت برای شهروندان بسیار مهم و اساسی است.
رئیس شورای تامین شهرستان گفت: پيشرفت هاي عمراني، توسعه علمي، فرهنگي و اجتماعي مرهون امنيت برقرار شده از سوي نهادهاي امنيتي بخصوص سبزپوشان نيروي انتظامي است.
وی با بيان اينكه در طول تاريخ بشر امنيت و آرامش نياز اساسي انسان بوده است، اظهار داشت: بايد از تمام ظرفيت هاي مختلف براي حفظ اقتدار نيروي انتظامي استفاده شود چرا كه اقتدار و عزت اين نيرو نعمت بزرگ امنيت را نصيب مردم خواهد كرد.
در این مراسم سرهنگ حسین ثقفی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد ضمن تقدیر و قداردانی از شرکت کنندگان در این مراسم هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود : اگر در يك جامعه امنيت نباشد رفاه، توسعه، پيشرفت و پويش درآن جامعه وجود نخواهد داشت.
فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد تصريح كرد: همان گونه كه مقام معظم رهبري مي فرمايند امنيت اجتماعي به اين معني است كه مردم در محيط كار و زندگي خود احساس ترس و تهديد و ناامني نكنند.
سرهنگ ثقفی عنوان كرد: امنيت اجتماعي را در رعايت معيارهاي انساني و الهي به دست آورد.
وي گفت: فلسفه وجودي نيروي انتظامي اين است كه بتواند آسايش مردم و آرامش محيط زندگي آنها را برقرار كند.
وي افزود: در شهرستان بهاباد با تلاش شبانه روزي پرسنل نيروي انتظامي در برقرار كردن امنيت و رفاه مردم در شهرستان با كاهش جرائم توانسته وظايف خود را به خوبي انجام دهد.
فرمانده انتظامی بهاباداظهار كرد: در شش ماهه نخست امسال شاهد كاهش 31 درصدي سرقت، و کاهش 100درصدی در تصادفات فوتی کاهش جرائم 27 درصدی ومواد مخدر 38 درصد افزایش کشف را داشتیم که این نیست جز با زحمات و تلاشهای شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان که در برقراری نظم و امنیت تلاش میکنند .در پایان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید نیروی انتظامی و همچنین از بازنشستگان نیرو و سربازان کادر و وظیفه با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا