مربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان از روند روبه رشد رکابزنان یزدی تیم پیشگامان ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان سید مصطفی سید رضایی پس از بازگشت تیم دوچرخه سواری پیشگامان از تور آلماتی قزاقستان در ارزیابی خود از این تورنمنت معتبر بین المللی گفت: تور آلماتی 2014 یکی از تورهای معتبر بین المللی در رشته دوچرخه سواری است که هر ساله با حضور رکابزنان قدرتمند دنیا برگزار می گردد و امسال نیز 153 دوچرخه سوار از 20 تیم حرفه ای،نیمه حرفه ای و ملی در مسیر 180 کیلومتری جاده در این تورنمنت به رقابت پرداختند.

مربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان به حضور نیبالی قهرمان توردفرانس2014 در این مسابقات اشاره کرد و با بیان اینکه قهرمان امسال توردفرانس در این تورنمنت جایگاهی بهتر از رتبه دهم را نتوانست کسب کند افزود: سطح فنی خوب این مسابقات باعث شد تیم پیشگامان که با ترکیبی بومی در این تور بین المللی شرکت کرده بود بتوانند به هدف اصلی خود که کسب تجربه و ارتقای دانش فنی رکابزنان بود به خوبی دست یابد.

سیدرضایی همچنین به میزبانی خوب آلماتی در این مسابقات اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود تورهای داخلی نیز در آینده از شرایط مشابهی بهره مند گردند.

مربی رکابزنان پیشگامانی کسب مقام 39 از بین 153 رکابزن حاضر در خط شروع مسابقات توسط رکابزن پیشگامان را با ارزش ارزیابی نمود و افزود:البته هدف ما از حضور در این تورنمنت کسب تجربه در کنار بهترینهای دنیا برای رکابزنان بومی بود و اگر تیم با همه دوچرخه سواران حرفه ای خود در این مسابقات حضور می یافت حتی انتظار رفتن روی سکو نیز وجود داشت.

سید رضایی در پایان ضمن تشکر از باشگاه پیشگامان که شرایط حضور بازیکنان بومی جهت افزایش سطح فنی را در این مسابقات فراهم کردند قدردانی کرد و افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا در صورت امکان در ماههای آتی در چند تورنمنت بین المللی در کشورهای مختلف شرکت نماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا