استاندار يزد در خاتم  : مشكلات كشاورزان بايد حل شود (همراه با گزارش تصویری )



به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، استاندار يزد در سفر به شهرستان خاتم در جمع مردم روستاي مباركه حضور يافت و با آنان گفتگو كرد. محمد رضا فلاح زاده با اشاره به اينكه مشكلات كشاورزان رابايد درك كنيم ، اظهار داشت : حل مشكلات كشاورزان در دستور كار دولت نهم است و براي حل اين مشكل تمام سعي خودمان را خواهيم كرد. وي با اشاره به مشكل كم آبي در استان ، كشاورزان را از توسعه سطح زير كشت بر حذر داشت و در خصوص كمبود آب كشاورزي گفت : آب مورد نياز سطح زير كشت موجود شما كشاورزان توسط شركت آب تامين خواهد شد.


خاتم



استاندار يزد با تاكيد بر لزوم رعايت ضوابط و مقررات در واگذاري زمين به كشاورزان گفت در واگذاري زمين، روستائيان در اولويت اول ، اسكان عشاير در اولويت دوم و كساني كه قبلاً ساكن روستا بوده اند در اولويت سوم قرار دارند.

استاندار يزد ، همچنين در جمع مردم هرات در سخناني با گراميداشت ياد امام راحل ، نقش مردم را در پيروزي انقلاب اسلامي يادآور شد و گفت : شهرستان خاتم به عنوان يكي از مناطق محروم استان مورد توجه مسئولان است.

خاتم



استاندار يزد گفت : در سفر مقام معظم رهبري به استان هم مصوبات خوبي براي شهرستان خاتم داشتيم كه به زودي ابلاغ خواهد شد. وي گفت : تقاضاي ايجاد يك واحد پتروشيمي در اين شهرستان به وزارت نفت ارسال شده است كه اگر به تصويب برسد راه اندازي آن گامي در جهت بالا بردن دانش متخصصان و حل بخشي از مشكل اشتغال در منطقه خواهد بود.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا