استاندار یزد در سفر به تهران، با مسئولین شرکت نانو صنعت اصفهان، فعال در حوزه علم و فناوری و تولید نانو مواد و فرآوردها های پایه ای مذاکره نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست که با هدف آشنایی با دستاوردهای این شرکت و برنامه ریزی در جهت بازدید مدیران و دست اندرکاران امر کشاورزی و پارک علم و فناوری استان، صورت گرفت، استاندار یزد و مدیران این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
میرمحمدی در این دیدار، استفاده از تکنولوژی به کار گرفته شده توسط این شرکت در بحث نانو را موجب افزایش بهره وری و ارتقاء کمی و کیفی محصولات کشاورزی استان دانست و ابراز امیدواری نمود تا مقدمات امر جهت سرمایه گذاری این شرکت در استان فراهم گردد.
در ادامه این نشست، مدیران این شرکت ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با استاندار یزد، آمادگی کامل خود را برای همکاری با کلیه دستگاه ها و سازمانهای تابعه استان جهت تبادل علوم و فناوریهای مربوطه اعلام و از مسئولین مرتبط با امر کشاورزی و پارک علم و فناوری استان جهت بازدید از این شرکت دعوت به عمل آوردند.
همچنین در ادامه، مقرر شد تا مقدمات لازم جهت بازدید مسئولین مربوطه استان از خط تولید کمپوست و پردازش زباله این شرکت فراهم گردد تا در صورت توافق نهایی، این شرکت نسبت به سرمایه گذاری و تکمیل خط تولید کمپوست و پردازش زباله استان که هم اکنون به صورت راکد و غیر فعال در آمده، اقدام لازم و مساعد معمول دارد.
گفتنی است استاندار یزد از روز پنجشنبه 8 آبانماه جهت انجام برخی مذاکرات، دیدارها و بازدیدهای کاری و پیگیری برنامه ها و اهداف توسعه استان، در خارج از استان به سر می برد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا