مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر برگزاری منظم و مستمر نشست های تخصصی ذیحسابان استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " علی نمازی " روز شنبه در جلسه ذیحسابان استان افزود: این نشست ها به طور منظم و مستمر برگزار شود و ذیحسابان با مطالعه و برنامه مشخص در آن حاضر شوند.

وی از معرفی یکی از ذیحسابان استان به عنوان نماینده به وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد و گفت: بحث هایی که قرار است در مرکز طرح شود باید قبل از آن در نشست های تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و پس از جمع بندی کامل توسط نماینده به وزارتخانه منعکس شود.

دبیر ستاد درآمد استان یزد با قدردانی از تلاش های ذی حسابان استان، عملکرد آنها را ستود  و از اجرای طرح ارزیابی عملکرد سالانه فعالان این بخش در هفته جاری خبر داد.

نمازی بر آمادگی آنها برای ارائه مستندات و اسناد و مدارک به منظور ارزیابی عملکرد تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود: بتوانیم در اجرای این طرح خوش بدرخشیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازنشستگی آقای احمد صادقی گلمکانی معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی از خدمات سی ساله ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرد و برای آقای محمد شرفشاهی معاون جدید این وزارتخانه آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست در خصوص نحوه انتشار آگهی های دستگاههای دولتی، تغییر صندوق بازنشستگی و نحوه انتقال سوابق بیمه ای کارکنان دولت و نحوه خرید های دولتی از طریق سامانه setadiran.ir بحث و تبدل نظر و تصمیماتی گرفته شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا