" علی نمازی " مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در سفر یکروزه به شهرستان خاتم از طرح های اقتصادی و در حال احداث سرمایه گذاری خارجی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، این طرح ها شامل واحد تولید شمش فولادی، واحدهای در حال احداث ناحیه صنعتی هرات، سیستم نوین آبیاری زیر سطحی بخش کشاورزی و غیره می باشد.

احداث واحد تولید فولاد در سه فاز گندله سازی، تولید شمش فولادی و نورد برنامه ریزی شده و قادر است سالانه بیش از 75 هزار تن شمش فولادی را تولید و روانه بازار کند و با بهره برداری از فاز نخست آن زمینه اشتغال 120 نفر فراهم می شود.

همچنین سیستم آبیاری زیر سطحی یکی از سیستم های نوین بخش کشاورزی است که در یکی از مزارع شهرستان خاتم به وسعت 200 هکتار  اجرا شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جریان بازدید از طرح های سرمایه گذاری شهرستان خاتم ضمن معرفی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و برنامه های این مرکز به تشریح سیاست های حمایت ها و مشوق های موجود در حوزه سرمایه گذاری خارجی پرداخت و آمادگی این اداره کل را برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری به خصوص سرمایه گذاری خارجی اعلام کرد.

وی با اشاره به محرومیت شهرستان خاتم افزود: دولت تدبیر و امید نگرش مثبتی به بحث سرمایه گذاری به خصوص در مناطق محروم دارد و امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته، زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران را در این منطقه فراهم کنیم.

همچنین " علی نمازی "مدیر کل امور اقتصادی و دارایی در نشست با فرماندار و مسئولان این شهرستان با فرصت های سرمایه گذاری و مسایل و مشکلات این بخش آشنا شد.

فرماندار خاتم نیز در این نشست با بیان اینکه این شهرستان در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری ، معدنی، حمل و نقل، و غیره از ظرفیت های بالقوه اقتصادی و سرمایه گذاری برخوردار است بر شکوفایی آن تاکید کرد.

" محمد زاده رحمانی " گفت: باید با جذب سرمایه گذار و بهره گیری از توانمندی ها و امکانات شهرستان به توسعه و رونق اقتصاد منطقه کمک کرد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا