بیمه ها بهترین حالت خدمات رسانی به مردم را به مجلس و دولت پیشنهاد دهند

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار با مدیران بیمه های استان  از آنها خواست طی یک طرح کارشناسی شده بهترین حالت خدمت رسانی برای مردم را به مجلس و دولت پیشنهاد دهند.

آیت الله ناصری با انتقاد از سود محوری در تمام فعالیتهای اقتصادی و خدماتی این معضل را موجب فراموش شدن اصل خدمت به مردم دانست و ادامه داد:متاسفانه امروز شاهد این هستیم که در تمام امور چه اقتصادی و چه خدماتی سود بیشتر ملاک عمل قرار گرفته است در حالی که کسب سود باید در اولویتهای بعد از خدمت و حل مشکلات مردم باشد.

امام جمعه یزد اکتفا به حداقل سود در فعالیتها را از ملزومات اقتصات مقاومتی دانست و اکتفا در حد ضرورت  و برداشت سود معقول را توسط فعالان اقتصادی و خدماتی خواستار شد.

وی تامین رفاه عمومی را وظیفه دولتها عنوان کرد و ضرر دهی در خدمت رسانی به مردم توسط دولت را یک موضوع طبیعی قلمداد نمود.

آیت الله ناصری پیشنهاد داد بجای افزایش حقوق و دستمزد که به تبع آن هزینه ها و گرانی نیز چند برابر می شود موضوع  خدمات از طرق مختلف به کارگران و کارکنان بیشتر شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار مدیران بیمه های فعال در استان ضمن ارائه گزارش عملکرد مشکلات ایجاد شده در خصوص بیمه های تکمیلی به علت افزایش هزینه های درمانی را مطرح  و مقرر شد پس از ارائه طرح کارشناسی برای برون رفت از مسائل موجود،موضوع توسط نماینده ولی فقیه در استان یزد پی گیری شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا