فرماندار شهرستان مهریزروز سه شنبه هشتم اردیبهشت طی بازدید از دهستانهای ارنان و تنگ چنار ، چند پروژه حوزه بهداشت و درمان را در این منطقه افتتاح کرد .

یزدفردا:فرماندار شهرستان مهریزروز سه شنبه هشتم اردیبهشت طی بازدید از دهستانهای ارنان و تنگ چنار ، چند پروژه حوزه بهداشت و درمان را در این منطقه افتتاح کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:اولین پروژه ای که در جریان  این بازدید فرماندار به بهره برداری رسید ، پروژه خانه بهداشت روستای سرو در دهستان ارنان بود کلنگ احداث این پروژه با اعتبار ۱۴۹ میلیون تومانی برای ارایه خدمات بهتر به مردم دهستان ارنان در هفته دولت به زمین خورده بود و در طی ۸ ماه کار و پی گیری مداوم  امروز به بهره برداری رسید .

شرکت در مراسم بهره برداری از خودوری آمبولانس ایستگاه ۱۱۵ دهستان تنگ چنار از دیگر برنامه های فرماندار مهریز در بازدید امروز از منطقه تنگ چنار بود .این آمبولانس  با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان مهریز اضافه گردیده است .

رییس شبکه بهداشت شهرستان مهریز یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته در این منطقه را تجهیز خانه بهداشت ارنان با اعتبار ۳۲ میلیون تومانی اعلام نمود که امروز با حضور فرماندار به بهره برداری رسید .

لازم به ذکر است سید محمد رستگاری فرماندار مهریز  امروز در جریان  بازدید از روستای سالم حاج محمد علی دهستان تنگ چنار از طرحهای در حال اجرا در این روستا  بازدید نمود .

طرح بهسازی و مرمت قنات این روستا و همچنین احداث پارک سلامت روستایی از جمله طرحهایی است که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز در روستای حاج محمد علی دهستان تنگ چنار در حال اجرا میباشد .





سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا