یزدفردا:مدیربازاریابی نگین خودرو از اتمام فروش تحویل ۹۰ روزه رنو سیمبل در ساعات ابتدایی امروز خبر داد.

به گزارش اخبار خودرو ،مدیربازاریابی نگین خودرو از اتمام فروش تحویل ۹۰ روزه رنو سیمبل در ساعات ابتدایی امروز خبر داد.

مدیر بازاریابی نگین خودرو در ساعات ابتدایی آغاز فروش رنو سیمبل اعلام کرد: نگین خودرو در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت، عرضه رنو سیمبل را تا تکمیل ظرفیت از امروز شنبه ۲۴ مرداد ماه، به صورت پیش فروش آغاز کرد که فروش با تحویل۶۰روزه این محصول بسته شد.

وی در ادامه افزود: قیمت رنو سیمبل LE اتوماتیک  ۷۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت رنو سیمبل PE اتوماتیک  ۶۶,۹۰۰,۰۰۰  تومان اعلام شده است که پس از اتمام فروش با تحویل ۶۰ روزه، تا تکمیل ظرفیت به صورت تحویل۹۰ و ۱۲۰ روزه عرضه خواهد شد.

رنو سیمبل با چهره‌ای جدید، بروز و مدرن مجهز به موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است. این خودرو از یک گیربکس ۴ سرعته تیپ ترونیک بهره می برد و در رنگ های  نقره ای، آبی، سفید یخچالی، مشکی متالیک، آبی متالیک، قرمز متالیک و بژ قابل عرضه است.

شکوهی ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مشتریان تصریح کرد: سیمبل با مدل ۲۰۱۶ روانه بازار خودروی ایران می شود و توانست با شرایط فروش بسیار جذاب و سود مشارکت ۲۱ درصدی یخ بازار خودروی ایران رابشکند.

این مهمان تازه وارد بازار خودروی ایران همچون دیگر محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی است و با دو روش قیمت قطعی و غیرقطعی به فروش می رسد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.Neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا