به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:به منظور بررسی وضیت پارک ها برای رفاه حال همشهریان و مسافران، رئیس واعضای کمیسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از چندپارک در سطح شهر بازدید کردند.

اعضاي شورا ابتدا به پارک هفتم تیر رفتند و مشکلات مربوط به پیاده رو و درختکاری این پارک را مورد بررسی قرار دادند و مقررگردید تا مشکلات با حضور مهندس صفدرپور مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در کمیسيون خدمات شهری شورا بررسی و پیگيری شود.

همچنین در این پارک، مشکلات مربوط به آمفی تئاتر پارک و باجه پارک شهرکه سطحی از پیاده رو را اشغال کرده است و باغچه های خالی از گل وگیاه  پیاده رو ها هم مورد پیگیری قرار گرفت و رئیس کمیسيون با تماس تلفنی با مهندس صفدرپور، خواهان رفع مشکلات شد.

در ادامه این بازدید، اعضاء به  پارک کوهستان یزد هم سری زدند که سپنتا نیکنام رئیس کمیسيون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: يكي از اهداف و برنامه ريزي هاي كميسيون خدمات شهري راه اندازی پارک مسافر در مجاورت پارک کوهستان مي باشد، كه پس از تكميل بررسي ها در صحن شوراي شهر مطرح خواهد شد. وي همچنين اظهار اميدواري كرد: با افتتاح پارک مسافر با امکانات کامل و مناسب، دیگر شاهد چادر زدن در هر نقطه از پارک نباشیم و مسافران در یک نقطه خاص اقدام به نصب چادر نمایند.

پیگیری های کمیسيون خدمات شهری شورا فقط به این موارد ختم نشد و در ادامه مشکلات تردد معلولین در سطح پارک هم با حضور آقای دهقان مسئول پارک کوهستان بررسی شد که البته قسمتی از روند طرح آماده سازی پارک برای معلولین، قبلاً با پيگيري رئيس كميسيون انجام شده بود و مورد تایید اعضا قرار گرفت و اعضا برآماده کردن محیط کامل پارک، برای معلولین تا روز 12آذر ماه که روز معلولین می باشد، تاکید کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا